درست کردن سرکلیدی با نمد همراه با آموزش تصویری و ویدیو

به گزارش مجله اینمن، همه ما به دوستان و عزیزان خود هدیه می دهیم و چه بهتر که این هدیه را خودمان بسازیم. شما هم ترجیح می دهید که خودتان هدیه را درست کنید؟ اگر چنین است، ساخت سرکلیدی ایده خوبی خواهد بود. سر کلیدی ها جزو هدایای پرطرفداری هستند که جنبه کاربردی و تزئینی دارند و در انواع مختلف نمدی، پلاستیکی، چرمی، چوبی و… همراه با یک حلقه فلزی ساخته می شوند. در ادامه آموزش درست کردن سرکلیدی با نمد را به صورت تصویری و ویدیویی آورده ایم تا بتوانید برای عزیزان خود هدیه هایی زیبا خلق کنید.

درست کردن سرکلیدی با نمد همراه با آموزش تصویری و ویدیو

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

آموزش تصویری ساخت سرکلیدی نمدی

با کمی خلاقیت می توان انواع مدل های سر کلیدی نمدی را طراحی کرد و ساخت. اشکال حیوانات، گل، شکلک ها، مدل شخصیت های کارتونی، لوگوهای اتومبیل و لوگوی تیم های ورزشی جزو طرح های پرطرفدار سرکلیدی های نمدی هستند. شما نیر برای ساخت سرکلیدی نمدی می توانید از این طرح ها بهره ببرید.

برای ساخت این سرکلیدی های زیبا به وسایل زیر احتیاج دارید:

  • سوزن
  • نمد و پارچه های رنگی
  • قیچی
  • حلقه
  • پشم شیشه
  • ربان
  • کاغذ

مراحل ساخت جا کلیدی نمدی

1. ابتدا الگوی مورد نظر خود را با ابعاد دلخواه روی کاغذ بکشید. در اینجا ما الگوی زرافه را انتخاب نموده ایم و قصد داریم آن را با نمد آبی درست کنیم. شما می توانید از تصاویری که در خاتمهی مقاله آورده شده است، بهره ببرید.

2. الگوی خود را روی نمد قرار دهید و آن را با سوزن ته گرد فیکس کنید. سپس به آرامی با قیچی یا کاتر، دو عدد از این الگو را برش بزنید.

ساخت سرکلیدی با نمد

3. یک دایره برای دهان زرافه برش بزنید و با کودک دندان موشی در قسمت صورت الگو ثابت کنید.

4. سپس مانند تصویر زیر دماغ، دهن و چشم ها را با کوک زدن تعیین کنید. برای این منظور از نخ ضخیم استفاده نمایید.

ساخت سرکلیدی با نمد

5. اکنون با کوک زدن خطوط روی بدن زرافه را مانند تصویر زیر ایجاد کنید.

درست کردن سرکلیدی با نمد

6. با استفاده از کوک دندوان موشی دو الگو را از سمت بالا به یکدیگر بدوزید و خاتمهی کار را به اندازه 3 تا 5 سانت باز بگذارید.

7. یک تکه ربان را برش بزنید و از یک حلقه سرکلیدی رد کنید. سپس ربان را مانند حلقه به بالای نمد که قسمت جلوی بدن زرافه است، بدوزید.

8. اکنون از قسمت باز سرکلیدی نمدی مقداری پشم شیشه وارد کنید تا سر کلیدی شما زیباتر بشود. در خاتمه دور تا دور نمد را بدوزید.

درست کردن سرکلیدی با نمد به همین سادگی بود.

در آخر می توانید وسایل تزئینی و پارچه های رنگی را به سر کلیدی خود اضافه کنید و آن ها را با چسب حرارتی بچسبانید. همچنین می توانید با استفاده از نخ مشکی و کوک های ریز مژه و لبخند برای سر کلیدی خود درست کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت گل کاغذی به سه روش

آموزش ویدویی درست کردن سرکلیدی با نمد

در این قسمت از متن دو ویدیو آموزشی برای ساخت سرکلیدی نمدی به شکل دونات و جوجه را برای شما آماده نموده ایم.

1. درست کردن سرکلیدی با نمد به شکل دونات

این سرکلیدی بسیار زیباست، از اینرو می توانید آن را در رنگ های متفاوت تهیه کنید و به دوستان خود هدیه بدهید. در ادامه آموزش ویدیویی این سرکلیدی را مشاهده خواهید کرد.

2. درست کردن سرکلیدی با نمد به شکل جوجه

اگر برای فرزندتان دنبال درست کردن یک سرکلیدی زیبا و جذاب هستید، سرکلیدی به شکل جوجه گزینه خوبی است. آموزش ساخت این سرکلیدی را می توانید در ویدیو زیر مشاهده کنید.

سر کلیدی های بامزه نمدی در طرح های پسرانه و دخترانه

ساخت سرکلیدی با مزهدرست کردن سرکلیدی با نمد ، طرح پسرانهدرست کردن سرکلیدی با نمد ، طرح پسرانهساخت سرکلیدی نمدی به شکل قلبساخت سرکلیدی نمدی به شکل قلب با تکه دوزیساخت سرکلیدی با نمد به شکل حیواناتدرست کردن سرکلیدی با نمد به شکل گوسفندسرکلیدی نمدی به شکل دوناتسر کلیدی ماشین مورد علاقه پسرهاسر کلیدی نمدی به شکل فیلسر کلیدی نمدی به شکل کاکتوسساخت سرکلیدی با نمد به شکل الماسسرکلیدی های نمدی زیبامدل دخترانه سر کلیدی نمدیسرکلیدی نمدی به شکل خانهسرکلیدی زیبا به شکل قارچمدل پسرانه سرکلیدی نمدیسرکلیدی نمدی به شکل بستنی

بیشتر بخوانید: ساخت عروسک با جوراب به سه روش

سخن آخر

هیچ محدودیتی برای خلاقیت در ساخت سرکلیدی با نمد وجود ندارد، شما می توانید به هر شکلی که دوست دارید یک سرکلیدی بسازید. دنیای نمد دوزی دنیای رنگ هاست، بنابراین با پارچه های رنگی نمدی هر شکلی که دوست دارید را بسازید و به دوستان خود هدیه بدهید. علاوه بر این، می توانید از این کاردستی های زیبا به عنوان مگنت روی درب یخچال، آویز گوشی موبایل و غیره نیز بهره ببرید. اگر به کارهای دستی علاقه دارید، به شما توصیه می کنیم که مطلب خلاقیت با کاموا؛ پنج ایده ساده و خلاقانه را از دست ندهید. در خاتمه از قلم نیاندازید نظرات و پیشنهادات خود را با ما و سایر همراهان ستاره به اشتراک بگذارید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1225

به "درست کردن سرکلیدی با نمد همراه با آموزش تصویری و ویدیو" امتیاز دهید

4 کاربر به "درست کردن سرکلیدی با نمد همراه با آموزش تصویری و ویدیو" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درست کردن سرکلیدی با نمد همراه با آموزش تصویری و ویدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید