راهنمای خرید برترین هدفون بیرداینامیک؛ برای حرفه ای هاراهنمای خرید برترین هدفون بیرداینامیک

به گزارش مجله اینمن، اگر در پی خرید برترین هدفون بیرداینامیک برای داشتن تجربه ای حرفه ای در گوش دادن به موسیقی هستید در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با 9 مدل مجذوب کننده، پرفروش و باکیفیت آشنا کنیم.

راهنمای خرید برترین هدفون بیرداینامیک؛ برای حرفه ای هاراهنمای خرید برترین هدفون بیرداینامیک

راهنمای خرید رجحانن هدفون بیرداینامیک

1. هدست مخصوص بازی بیرداینامیک مدل MMX 100

اگر به انجام بازی علاقه مند هستید، این هدست را به شما پیشنهاد می کنیم؛ MMX 100. یکی از رجحانن هدفون های بیرداینامیک در رده مالی که هم کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و هم اینکه صدای دلنشین و مجذوب کنندهی را به گوش شما می رساند.

درایورهای این محصول 40 میلی متری بوده و به شکل ویژه ای برای بازی بهینه شده اند. بدین ترتیب مهم نیست چه سبک بازی را انتخاب می کنید، در نهایت صدایی که به گوشتان می رسد کوچک ترین جزئیات را هم حفظ خواهد نمود. این درایورهای قدرتمند به خصوص در بازی های FPS آنلاین که دریافت صدای پا بسیار مهم است، ارزشمند بودن خود را به شما ثابت می نمایند.

شرکت آلمانی بیرداینامیک برای این هدفون از میکروفون فوق العاده باکیفیت و تازه کاردیوئید استفاده نموده که از یک کپسول 9.9 میلی متری برای بازفراوری صدای کاربر به طبیعی ترین شکل ممکن بهره می برد. بعلاوه درون این میکروفون از نویزگیرهایی هم استفاده شده تا صدای ماوس، کیبورد و سایر صداهای ریز اطراف هم مسدود شوند و مزاحمتی برای اعضای تیم درون بازی ایجاد ننمایند.

تنظیم صدای این هدست فوق العاده ساده و بدون مزاحمت صورت می گیرد و میکروفون را هم به راحتی و با استفاده از دکمه بستن صدا می توان بی صدا کرد. این هدفون درون بسته بندی خود دو کابل دارد، یکی 1.2 متری برای اتصال به کنسول و موبایل و دیگری 2 متری برای اتصال به کامپیوتر.

وزن این هدفون 296 گرم است و در جلسات طولانی گیمینگ هم فشار زیادی به سر وارد نمی نماید. بعلاوه خیلی راحت و نرم روی گوشی می نشیند و صدای بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

اگر بودجه بیشتری دارید، MX150 هم می تواند گزینه خوبی باشد. MMX 100 یک هدست آنالوگ است اما شما می توانید MMX 150 را با USB به سیستم متصل نموده و از آن بهره ببرید. بعلاوه کارت صدای این هدفون هم به صورت داخلی درون آن تعبیه شده است. طول کابل کامپیوتر این هدفون هم به 2.4 متر می رسد که 0.4 متر بزرگ تر از مدل قبلی است. جز این موارد، تفاوتی بین این دو هدفون وجود ندارد.

2. هدفون استودیویی 250 اهمی مدل DT 770 Pro

DT 770 پرو هدفونی نسبتا حرفه ای با آکوستیک بسته است تا بدین ترتیب افراد بتوانند در محیط های تخصصی صدا و موسیقی به رجحانن شکل ممکن از آن استفاده نمایند. بعلاوه بیرداینامیک آنقدر بالشتک های آن را نرم و بزرگ طراحی نموده که به خوبی گوش را پوشانده و اصلا باعث درد یا اذیت شدن آن در جلسات طولانی مدت نمی گردد.

وزن این هدفون به 270 گرم می رسد تا بعد از گذشت چند ساعت گوش دادن به موسیقی، دلتان نخواهید آن راخارج کنید. حتی قسمتی که بالایی هم آنقدر نرم طراحی شده که به بالای سر فشاری وارد نمی نماید.

از نرمی و راحتی که بگذریم، باید از کیفیت صدای کم نظیر این محصول در محدوده قیمتی خودش بگوییم که قطعا شما را شگفت زده خواهد نمود. بسته بودن آکوستیک این هدفون هم به شنیدن صدای خالص یاری می نماید چرا که بسته بودن آکوستیک باعث مسدود شدن صدای محیط می گردد.

درایورهای 45 میلی متری این محصول هم بزرگ تر از بسیاری از هدفون های هم رده هستند تا بدین ترتیب صدایی با کیفیت خارق العاده به گوش شما برسد. پاسخگویی فرکانس 5 تا 35 کیلوهرتز یعنی بیشتر از حد شنوایی انسان و امپدانس 250 اهم، تضمین می نماید تمام صداها را تا جایی که امکان دارد بشنوید و تجربه لذت بخشی داشته باشید.

این هدفون برای افراد حرفه ای شاید مناسب نباشد اما برای افرادی که به موسیقی علاقه مند هستند و بودجه محدودی دارند، می تواند بسیار مجذوب کننده و منطقی باشد.

3. هدفون استودیویی 250 اهمی بیرداینامیک مدل DT 990 Pro

DT 990 پرو در نگاه نخست شاید خیلی شبیه به مدل 770 پرو 250 اهمی باشد اما تفاوت جزئی بین آن ها وجود دارد که باعث می گردد قیمت نسبتا مشابه اما کاربران متفاوتی داشته باشند. شاید نام گذاری این دو هدفون سبب گردد فکر کنید این مدل قطعا بهتر است اما در نهایت احتیاج شماست که مشخص می نماید کدام گزینه را انتخاب کنید.

در حالی که DT 770 پرو یک هدفون پشت بسته محسوب می گردد، مدل 990 پرو نیمه باز است. مدل های پشت باز در واقع اندکی صدا را به بیرون نشت داده و اجازه می دهند صدای محیط هم وارد هدفون گردد. این شاید برای بسیاری از افراد خوشایند نباشد اما اگر صدای طبیعی بخواهید، این محصولات گزینه مجذوب کننده تری محسوب می شوند.

محصولات پشت بسته، صدا را به شکل بهتری مسدود نموده و اجازه نمی دهند صدای محیط به داخل و صدای داخل به بیرون نشت کند. در نتیجه تجربه گوش دادن به موسیقی اندکی ایزوله خواهد شد تا برای میکس و مسترینگ، گزینه مجذوب کننده تری باشند. این گونه محصولات برای زمانی مناسب هستند که شما بخواهید جزئیات زیادی را هنگام گوش دادن به موسیقی دریافت کنید.

بنابراین برای میکس و مسترینگ، DT 770 پرو گزینه مجذوب کننده تری به شمار میرود اما برای کسانی که در زمینه فراوری موسیقی فعالیت می نمایند و طبیعی بودن صدا برایشان اهمیت دارد، این گزینه می تواند مجذوب کننده تر باشد. به صورت کلی هر دو هدفون کیفیت صدای کم نظیری دارند و می توانند تجربه بی نظیری را از گوش دادن به موسیقی، میکس و مسترینگ، فراوری موسیقی و… برای شما به ارمغان می آورند.

این محصول از هدبند تمام فلزی از جنس فولاد بهره می برد که با روکشی از جنس چرم پوشانده شده است که استحکام و دوام بالای آن طی مدت زمان استفاده به شما ثابت خواهد شد. گوشی های این هدفون هم مخملی و بسیار نرم هستند و اصلا گوش شما را آزار نمی دهند.

این هدفون از کابلی 3 متری بهره می برد و فیس 3.5 میلی متری هم دارد تا بدین ترتیب به راحتی بتوانید آن را به انواع و اقسام سیستم ها در فواصل دور هم متصل کنید.

4. هدفون استودیویی 80 اهمی مدل DT 770 Pro

DT 770 پرو 80 اهمی مشابه مدل شماره 2 است با این تفاوت که مدل بالایی 250 اهمی بود. به صورت کلی هدفون های 80 اهمی برای گوش دادن به موسیقی در خانه و برای کسانی که در پی انجام کارهای حرفه ای نیستند کاملا گزینه مناسبی محسوب می گردد اما نمونه های 250 اهمی برای حرفه ای هایی که جزئیات برایشان اهمیت دارد گزینه مناسبی هستند.

در رابطه با Soundstage هم باید بگوییم هر دو نوع هدفون عالی هستند. Soundstage به معنای تجسم مکان صدا است و به ویژگی های فضایی صدا اشاره دارد که یک سیستم صوتی یا هدفون ارائه می دهد. در واقع، Soundstage نشان دهنده احساس فضا، عرض و عمق در فراوری صدا است که احساس می گردد و به گوش می رسد.

این هدفون پشت بسته، بیشترین پهنای صدا را در اطراف شما ایجاد می نماید و اگر شما به صداهایی با فضای صوتی گسترده علاقه دارید و در پی محصولی برای ایزوله کردن صدا هستید، گزینه ای مجذوب کننده تر از DT 770 پرو 80 اهمی را نخواهید یافت.

از لحاظ سهولت و راحتی، این هدفون فوق العاده است و به لطف بالشتک های نرم و بزرگ، هم گوش را کاملا می پوشاند و هم اینکه از نشت صدا به بیرون یا ورود صدا به داخل جلوگیری می نماید؛ به خصوص اینکه این هدفون پشت بسته هم هست و در ایزوله کردن صدا عملکرد خوبی دارد.

5. هدفون بیرداینامیک مدل 250 DT 880 Edition

یکی از رجحانن هدفون های بازار از نوع 250 اهمی که برای میکس و مسترینگ، در رده قیمتی خودش یک شاهکار محسوب می گردد، DT 880 Edition است. محصولی با شفافیت صدای بالا، جنس و متریال عالی بدنه، صدای واقعی و دستکاری نشده و حتی مناسب برای گیمینگ! البته برای اینکه بتوانید رجحانن تجربه صوتی را از این هدفون داشته باشید پیشنهاد می کنیم کارت صدا و امپ نصب کنید و آن وقت متوجه می شوید که DT 880 Edition چه هدفون رویایی می تواند باشد.

این هدفون چندین سال است که در خطوط فراوری بیرداینامیک حضور دارد و توانسته امتحان خود را به خوبی پس دهد. این محصول از طراحی نیمه باز بهره می برد که شاید در این صورت صدا اندکی به بیرون و داخل نشت کند اما در مقایسه با هدفون های پشت باز، عملکرد بهتری در ایزوله کردن صدا از خود به نمایش می گذارد. بعلاوه 250 اهمی بودن آن هم سبب شده تا جزئی ترین صداها را هم بدون مشکل به وسیله آن بشنوید.

گوشی های این هدفون از جنس مخمل سازگار با پوست ساخته شده اند و امکان عبور هوا را هم دارند تا بدین ترتیب حتی در جلسات طولانی مدت هم خبری از داغ کردن گوش یا عرق کردن نواحی درگیر نباشد. بدین ترتیب شما می توانید ساعت ها به موسیقی گوش دهید و لذت ببرید. این محصول بعلاوه از هدبند بسیار باکیفیت و نرم با قلاب های آلومینیومی محکم بهره می برد و وقتی روی سر قرار می گیرد، تحت هیچ شرایطی نمی افتد یا جابجا نمی گردد.

این هدفون 290 گرم وزن داشته و درون بسته بندی خود کیف حمل از جنس چرم مصنوعی و تبدیل 3.5 میلی متری به 6.3 میلی متری هم دارد تا کاربر را از خرید این لوازم جانبی بی احتیاج کند.

6. هدفون مدل DT 990 Edition

هدفون بیرداینامیک مدل DT 990 Edition با مدل 880 تفاوت محسوسی ندارد که بخواهیم بگوییم حتما یکی بر دیگری رجحان دارد اما نمی توان گفت شبیه به هم هستند. به صورت کلی، DT 990 Edition برای کسانی طراحی شده که به هدفون های پشت باز علاقه بیشتری دارند. این یعنی صدای طبیعی تر اما به شرط اینکه بپذیرید صدای محیط بیشتر به داخل هدفون نفوذ نموده و صدای موسیقی هم به بیرون نشت کند. در این زمینه 880 با پشت نیمه باز عملکرد بهتری دارد.

اما از لحاظ باس صدا، DT 990 بهتر ظاهر شده و صداهایی با باس قوی تر را به گوش شما منتقل می نماید تا احساسات بیشتری را دریافت کنید. بدین ترتیب برای گوش دادن به موسیقی هایی با باس بالا، این گزینه بیشتر راضی نگه تان می دارد. از لحاظ راحتی و سهولت استفاده، هر دو هدفون واقعا عالی هستند و نمی توان فرقی بین آن ها قائل شد.

آن دسته از افرادی که در زمینه میکس و مسترینگ کار می نمایند، شاید مدل 880 را به خاطر نیمه بسته بودن و بعلاوه تعادل بیشتر در پاسخ فرکانسی، گزینه مجذوب کننده تری از 990 بدانند در حالی که مدل 990 برای کسانی که در پی صدای طبیعی هستند گزینه مناسب تری است.

بعلاوه پشت باز بودن 990 سبب شده تا تشخیص صدای زمینه ای که خارج از هدفون ها وجود دارد در صداهای بلند ممکن گردد و بدین ترتیب گوش دادن به موسیقی با این هدفون حس بودن روی یک صحنه بزرگ را به شما القا می نماید. بعلاوه وجود قابلیت wide soundstage هم باعث می گردد شما احساس کنید در محیطی قرار دارید که به وسیله بلندگوها احاطه شده است؛ بدین ترتیب غرق در موسیقی می شوید و حس و حالی وصف نشدنی پیدا خواهید کرد.

علاقه مندان به موسیقی راک و پاپ هم به لطف ترکیب فرازهای متمایز و باس حجیم، عاشق این هدفون مجذوب کننده بیرداینامیک خواهند شد.

7. هدفون استودیو بیرداینامیک مدل DT 900 PRO X Headphones

می رسیم به هدفون میان رده بیرداینامیک یعنی DT 900 PRO X Headphones. این محصول از مبدل هایی با فناوری تازه STELER45 بهره می برد تا بدین ترتیب صدای دریافتی، فوق العاده دقیق و با بالاترین جزئیات ممکن باشد به گونه ای که تا به امروز در کلاس هدفون های مخصوص استودیو اصلا شاهد چنین قابلیتی نبوده ایم.

بعلاوه هدفون استودیو بیرداینامیک مدل DT 900 PRO X Headphones یکی از معدود هدفون های دست ساز بازار است که شرکت آلمانی آن را با مواد اولیه با بالاترین کیفیت فراوری نموده تا بدین ترتیب هیچ مسئله ای در طول زمان برایش پیش نیاید.

همانطور که از نامش پیداست، هدفون استودیو بیرداینامیک مدل DT 900 PRO X Headphones برای استودیو مناسب است و این یعنی کیفیت آن در پخش صدا در تمام دستگاه های پخش نماینده صدا شما را به وجد خواهد آورد.

بیرداینامیک بعلاوه به همراه این محصول یک کابل هم عرضه نموده که در صورت اتصال به دستگاه های مختلف، کوچک ترین افت کیفیتی را از لحاظ شدت و جزئیات صدا شاهد نخواهید بود. بعلاوه این محصول از کابل mini-XLR هم بهره می برد که کابلی جداشدنی است تا بتوانید در صورت احتیاج آن را با کابل دلخواه تعویض کنید.

صحبت از تعویض که شد باید بگوییم بیرداینامیک این محصول را با امکان تعویض تقریبا تمام قطعات طراحی نموده تا کاربر بتواند در صورت احتیاج، آن را کاملا شخصی سازی کند. برای افراد حرفه ای، عاشقان موسیقی، کسانی که در پی صدای طبیعی هستند، عاشقان انواع و اقسام سبک خای موسیقی و به طور کلی هر کسی که در این زمینه فعالیت می نماید، هدفون استودیو بیرداینامیک مدل DT 900 PRO X Headphones یک گزینه کم نظیر در محدوده قیمتی خودش محسوب می گردد.

8. هدفون بی سیم مدل LAGOON ANC

هدفون بی سیم بیرداینامیک مدل LAGOON ANC یکی از رجحانن هدفون های بیرداینامیک است که با ترکیبی از فناوری بی سیم، کیفیت صدا و قابلیت های کنترل صداهای محیطی (Active Noise Cancelling - ANC)، تجربه ای کم نظیر از گوش دادن به موسیقی را ارائه می دهد.

طراحی زیبا، مینیمافهرستی و مجذوب کننده، اولین چیزی است که با تماشا این هدفون به آن علاقه مند می شوید. گوشی های فومی نرم این محصول امکان تا شدن را هم دارند تا بتوانید با اشغال کمترین فضا آن را در تمام مکان ها به همراه خود داشته باشید و موسیقی گوش دهید.

این هدفون بعلاوه روی گوشی های خود کنترل لمسی هم دارد تا بتوانید از این طریق موسیقی را با پخش/توقف یا کاهش/افزایش صدا کنترل کنید. LAGOON ANC بعلاوه از قابلیت حذف نویز فعال هم بهره می برد تا بدین ترتیب بتوانید در شلوغ ترین محیط ها هم از گوش دادن به موسیقی بدون ذره ای ورود صدای اطراف به داخل لذت ببرید.

به علاوه، اپلیکیشن MOSAYC هم در دسترس است که با انجام یک آزمون شنوایی از شما، خروجی صدا را به طور کاملاً شخصی سازی نموده و این امکان را به شما می دهد تا جزئیاتی از صدا را که قبل از آن محو بوده اند، بشنوید و یک تجربه صوتی منحصر به فرد را داشته باشید.

به لطف امکانات اتصال بی سیم بلوتوث و کابل، کاربران می توانند انتخاب نمایند که هدفون را به صورت بی سیم به دستگاه ها متصل نمایند یا به وسیله کابل 3.5 میلی متری. این هدفون قادر است تا 45 ساعت بدون قابلیت حذف نویز و 25 ساعت با فعال بودن این قابلیت شما را همراهی کند. زمان مورد احتیاج برای شارژ شدن دستگاه هم 3 ساعت است.

کم یا کافی بودن ظرفیت باتری هم به لطف چراغ های بسیار زیبایی که درون کاسه گوشی هدفون تعبیه شده به شما اطلاع داده خواهد شد. دستیار صوتی گوگل، طراحی ارگونومیک، کیفیت ساخت بالا، بالشتک های نرم و باکیفیت، بهره مندی از میکروفون بسیار باکیفیت برای تماس و… از جمله امکانات مجذوب کننده این هدفون بی سیم بیرداینامیک محسوب می شوند.

کسانی که در پی تجربه ای خاص و کم نظیر از گوش دادن به موسیقی، مکالمه در محیط های شلوغ و حذف صدای محیط هستند، این هدفون تا سال ها آن ها را همراهی خواهد نمود.

9. هدفون بی سیم بیرداینامیک مدل Aventho

در نهایت می رسیم به رجحانن هدفون بیرداینامیک در این فهرست یعنی هدفون بی سیم بیرداینامیک مدل Aventho که بی نظیر، تنها واژه ای است که می توان برای توصیف آن به کار برد. مهم نیست نوع کاربری شما چیست و چه قصدی از خرید هدفون دارید، هدفون بی سیم بیرداینامیک مدل Aventho اینجاست که شما را به وجد بیاورد.

Aventho فقط 238 گرم وزن دارد و می توان با استفاده از آن، جلسات بسیار طولانی را هم بدون ذره ای احساس درد در گوش یا سر سپری کرد. صدایی که از این هدفون خارج می گردد، گویا روح دارد و آنقدر باطراوت و طبیعی است که باعث سردرد نمی گردد؛ مهم هم نیست که به چه ژانری از موسیقی علاقه مند هستید چون از بیس گرفته تا صدای فرکانس پایین و بالا در این هدفون به رجحانن شکل ممکن پخش می گردد.

رجحانن هدفون بیرداینامیک در این فهرست از میکروفون هم بهره می برد که کیفیت صدای استثنائی را حین مکالمات ارائه می نماید. این محصول از باتری 1050 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که تا 30 ساعت در پخش موسیقی شما را همراهی خواهد نمود و زمان مورد احتیاج برای شارژ شدنش هم 2 ساعت است.

Aventho از اپلیکیشن MIY بهره می برد که برای شخصی سازی صدای خروجی کاربرد دارد و یک اپلیکیشن حرفه ای و مجذوب کننده محسوب می گردد.

رجحانن هدفون بیرداینامیک؛ سخن پایانی

در این مطلب 9 مدل از رجحانن هدفون های بیرداینامیک را به شما معرفی کردیم که برای افراد حرفه ای و عاشق موسیقی طراحی شده اند و تجربه ای بی نهایت لذت بخش را برای شما به ارمغان می آورند. این هدفون ها اغلب قیمت نسبتا بالایی دارند که البته نوع کاربرد آن ها هم چنین قیمتی را توجیه می نماید.

منبع: خبرنگاران مگ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 آذر 1402 بروزرسانی: 28 آذر 1402 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2330

به "راهنمای خرید برترین هدفون بیرداینامیک؛ برای حرفه ای هاراهنمای خرید برترین هدفون بیرداینامیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین هدفون بیرداینامیک؛ برای حرفه ای هاراهنمای خرید برترین هدفون بیرداینامیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید