سونی قیمت بسیاری از محصولات از جمله دوربین هایش را در ژاپن 14 درصد از اول فوریه افزایش می دهد

به گزارش مجله اینمن، سونی امروز گفت که افزایش 14 درصدی قیمت لیست بلندبالایی از محصولات را اول فوریه اعمال خواهد نمود. این لیست شامل سری دوربین های آلفا و لنزهای قابل تعویض است.

سونی قیمت بسیاری از محصولات از جمله دوربین هایش را در ژاپن 14 درصد از اول فوریه افزایش می دهد

سونی با استناد به طیف وسیعی از عوامل خارجی می گوید مجبور به این کار بوده است. این لیست شامل تلویزیون های براویا، پخش کننده های بلوری، نوارهای صوتی، سیستم های سینمای خانگی، ویدئو پروژکتورها و تجهیزات صوتی شخصی مانند هدفون، بلندگوهای گردنی و رادیو نیر می گردد.

این لیست شامل دوربین های دیجیتال تک لنز، لنزها، دوربین های فیلمبرداری دیجیتال و دوربین های عکاسی با لنز ثابت هم می گردد.

این شرکت گغته: با توجه به تأثیر محیط خارجی اخیر و از آنجایی که هزینه مواد خام، فراوری و توزیع افزایش یافته، بنابراین قیمت را اصلاح خواهیم کرد.

سونی قیمت تمامی این محصولات را 14 درصد افزایش خواهد داد. در سپتامبر گذشته هم قیمت بیشتر این محصولات تا 8 درصد بود افزایش یافته بود، اگرچه تلویزیون های براویا از دور اول افزایش قیمت در امان ماندند.

حالا باید دید در بازار جهانی و بازار بزرگ آمریکا عملا این افزایش قیمت ها چطور و چه زمانی اعمال می گردد.

البته سونی تنها شرکت افزایش دهنده قیمت نیست و اکتبر گذشته، یکی از شرکت های تابعه Canon تصمیم گرفت قیمت ها را در ژاپن به مقدار قابل توجهی افزایش دهد. بعضی از آنها شامل مجموعه ای از لنزهای RF و EF هستند که 2 بار قیمت آنها افزایش یافته است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 12 بهمن 1401 بروزرسانی: 12 بهمن 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2231

به "سونی قیمت بسیاری از محصولات از جمله دوربین هایش را در ژاپن 14 درصد از اول فوریه افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی قیمت بسیاری از محصولات از جمله دوربین هایش را در ژاپن 14 درصد از اول فوریه افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید