شرایط مهاجرت به استرالیا

به گزارش مجله اینمن، استرالیا

کشوری با وسعت زیاد و جمعیت کم در نیمکره جنوبی کره زمین در میان آب های اقیانوس آرام و اقیانوس هند قرار گرفته است. استرالیا و در واقع اقیانوسیه کوچکترین قاره دنیا است. تقسیم بندی استرالیا شامل 6 ایالت و 2 قلمرو می باشد.

شرایط مهاجرت به استرالیا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

استرالیا جمعیت کمی نسبت به وسعت خود دارد. از طرفی وجود دانشگاه های معتبر و رتبه دار بین المللی و کمبود نیروی کار متخصص، مضاف بر شرایط خوب زندگی و فرصت های موجود در اقتصاد این کشور، سیل مهاجران را به سمت آن جاری نموده است. از طرف دیگر، دولت استرالیا از مهاجرت استقبال می کند. اما با روشی هوشمندانه غربالگری را در این زمینه انجام می دهند تا افراد لایق و مفید برای جامعه وارد کشور شوند.

انواع مهاجرت به استرالیا

مهاجرت تحصیلی

استرالیا از دانشگاه های سطح بالای بین المللی و امکانات آموزشی روز دنیا برخوردار است. هشت دانشگاه برتر این کشور در لیست 200 دانشگاه برتر دنیا جای دارند. بدیهیست ورود به این دانشگاه رقابتی بالا و سوابق خوب علمی را می طلبد.

مهاجرت به وسیله کارآفرینی و سرمایه گذاری

دولت استرالیا به کسانی که می توانند اقتصاد این کشور را توسعه دهند اجازه ورود و اقامت دائم می دهد. مهاجرت به استرالیا به وسیله سرمایه گذاری همچنین احتیاجمند داشتن سابقه مدیریتی و مدرک زبان می باشد. در این روش به راحتی می توانید با خانواده خود به استرالیا مهاجرت نموده و از مزایای شهروندی این کشور بهره مند شوید.

مهاجرت به وسیله تخصص و مهارت

دولت استرالیا هرساله لیست مشاغل مورد احتیاج را منتشر می کند. این کشور در حال حاضر با کمبود نیروی کار متخصص روبرو می باشد و از این رو، از مهاجران متخصص در فنون و مهارت های مورد احتیاج استقبال می کند. مهاجرت به وسیله تخصص به استرالیا کار ساده ای نیست اما امتیازات ارزشمندی را به همراه دارد. از جمله اعطای ویزای دائم به شما و کسانی که از لحاظ مالی قیم آن ها هستید.

اگر از روش مهاجرت تحصیلی بهره ببرید، در صورت کار در زمینه رشته خودتان، برای دریافت اقامت دائم به وسیله تخصص امتیاز دریافت می کنید. اگر از امتیاز های موجود برای این نوع مهاجرت 65 امتیاز را کسب کنید امکان دریافت ویزا برای شما فراهم خواهد شد.

مهاجرت به وسیله خانواده

شما می توانید به وسیله اعضای خانواده نیز به استرالیا مهاجرت کنید. فرزند می تواند والدین خود را به استرالیا بیاورد و بالعکس. دولت این کشور به حفظ کانون خانواده بسیار اهمیت می دهد. برای اسپانسرینگ فامیلی ضروری است تا فرد حداقل 18 سال داشته باشد و شهروند استرالیا نیز باشد.

شرایط لازم

برای تمام این روش ها، سوابق و انگیزه نامه شما به دقت آنالیز می گردد. با توجه به فعالیت ها و توانایی هایتان امتیاز می گیرید و سپس تایید یا رد خواهید شد. نمره بالای زبان، سوابق کاری و تحصیلی درخشان و داشتن سرمایه از مواردیست که شما را به دریافت ویزای استرالیا نزدیک تر نموده و شانس شما را افزایش خواهد داد.

از طرفی باید شرایط خود را برای انجام این مهاجرت بسنجید. استرالیا کشوری صنعتیست و هوایی به شدت آلوده دارد. آب وهوای این کشور تحت تاثیر جریانات اقیانوسی مدام در حال تغییر بوده و کمبود آب وجود دارد. این کمبود منجر به جیره بندی آب در بسیاری از مناطق این کشور شده است. از لحاظ فرهنگی دانستن زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط و زندگی در این کشور کافیست اما شرایط کلی فرهنگی این کشور به هیچ وجه شبیه ایران نیست و وفق یافتن با آن موقع خواهد برد.

از لحاظ مالی نیز ضروری است بدانید استرالیا کشور ارزانی نیست. متوسط هزینه های یک زندگی ساده تنها برای یک نفر در این کشور ماهیانه 2000 دلار می باشد. این هزینه در صورت داشتن یک زندگی ساده و تامین حداقل مایحتاج لازم می باشد. دانشجویان ماهانه حقوق دریافت می نمایند اما هزینه مسکن را باید خود بپردازید. در صورت پیروز شدن در کسب اقامت دائم استرالیا، دیگر نگرانی برای هزینه درمان نخواهید داشت زیرا تحت پوشش طرح سلامت استرالیا قرار خواهید گرفت.

منبع: اینترنت
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1283

به "شرایط مهاجرت به استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط مهاجرت به استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید