آغاز طوفانی ماتادورها با غلبه بر مقدونیه، انگلیس و روسیه پیروز شدند

به گزارش مجله اینمن، خبرنگاران: در شبی که اسپانیا در نخستین دیدار خود از مسابقات انتخابی یورو 2016، مقدونیه را در هم کوبید تیم های انگلیس و روسیه هم رقبای خود را شکست داد.

آغاز طوفانی ماتادورها با غلبه بر مقدونیه، انگلیس و روسیه پیروز شدند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، دور اول مسابقات انتخابی جام ملت های 2016 اروپا شب گذشته (دوشنبه) با برگزاری 9 بازی در 3 گروه مختلف پیگیری شد. در یکی از این دیدارها و از گروه C تیم ملی فوتبال اسپانیا در استادیوم سیوداد دی والنسیا پذیرای مقدونیه بود و پیروز شد حریف خود را با نتیجه پرگل 5 بر یک در هم بکوبد. در این بازی که ایکر کاسیاس درون دروازه لاروخا بود سرخیو راموس (15- پنالتی)، فرانسیسکو آلکاسر (17)، سرخیو بوسکتس (45)، داوید سیلوا (50) و پدرو رودریگس (90) گلزنی کردند. تک گل مقدونیه را هم آگیم ایبرایمی در دقیقه 28 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. شاگردان ویسنته دل بوسکه با این برد با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به اسلواکی صدرنشین گروه خود شدند.

در سایر دیدارهای گروه C نتایج به توضیح زیر رقم خورد:

لوکزامبورگ یک - بلاروس یک

اوکراین صفر- اسلواکی یک

همچنین شب گذشته از گروه E تیم های سوئیس و انگلیس در استادیوم سنت یاکوب پارک شهر بازل به مصاف یکدیگر رفتند. انگلیسی ها که به دنبال تلافی عملکرد ضعیف خود در جام جهانی 2014 دراین رقابت ها هستند میزبان خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست دادند. هر 2 گل سه شیر را در این بازی دنی ولبک، مهاجم جدید آرسنال در دقایق 58 و 90 به ثمر رساند. شاگردان روی هاجسون با کسب این 3 امتیاز با تفاضل گل 2+ صدر جدول این گروه را با لیتوانی به طور مشترک در اختیار دارند.

در سایر دیدارهای گروه E نتایج به توضیح زیر رقم خورد:

استونی یک - اسلوونی صفر

سن مارینو صفر - لیتوانی 2

از گروه G همچنین شب گذشته روسیه که در استادیوم خیمکی میزبان لیختن اشتاین بود با نتیجه پرگل 4 بر صفر به میهمان خود غلبه کرد. شاگردان فابیو کاپلو در این دیدار توسط مارتین بوخل (4- گل به خودی)، فرانتس بوریمیر (50- گل به خودی)، دیمیتری کومباروف (54- پنالتی) و آرتم ژیوبا (65) به گل رسیدند. روسیه با این برد با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به مونته نگرو صدرنشین گروه خود شد.

در سایر دیدارهای گروه G نتایج به توضیح زیر رقم خورد:

اتریش یک - سوئد یک

مونته نگرو 2 - مولدوای صفر

منبع: تسنیم
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 517

به "آغاز طوفانی ماتادورها با غلبه بر مقدونیه، انگلیس و روسیه پیروز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز طوفانی ماتادورها با غلبه بر مقدونیه، انگلیس و روسیه پیروز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید