صادقی: 3 امتیاز را می خواستیم اما تساوی هم برای ما خوب است، اعتراض ما به داوری طبیعی بود

به گزارش مجله اینمن، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا از عملکرد شاگردانش در ملاقات مقابل استقلال ابراز رضایت کرد.

صادقی: 3 امتیاز را می خواستیم اما تساوی هم برای ما خوب است، اعتراض ما به داوری طبیعی بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ابراهیم صادقی پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال سایپا مقابل استقلال در هفته بیست ودوم لیگ برتر، گفت: بازی خیلی خوبی بود. استقلال در ریتم بازی قرار داشت، گرچه محروم و مصدومان زیادی داشت. ما چهار ماه بازی رسمی انجام نداده بودیم. در نیمه اول خوب دفاع کردیم، اما در بخش حمله خوب نبودیم. در نیمه دوم موقعیت های زیادی داشتیم، با این حال استقلال مالک زمین بود. در مجموع از تمام بازیکنانم تشکر می کنم که با تمام وجود بازی کردند. امیدوارم در ادامه لیگ نتایج خوبی کسب کنیم.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه یک بر صفر عقب بودیم، تساوی برای ما خوب بود. با این حال، قبل از بازی به دنبال سه امتیاز بازی بودیم. در پایین جدول امتیازات نزدیک به هم است و با یکی دو امتیاز می توانید رتبه تان را بهتر کنید. فاصله امتیازی مان با رده نهم جدول کم است و همین مسئله می تواند به ما انگیزه بیشتری بدهد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص غایبان تیمش در ادامه مسابقات گفت: متأسفانه تست کرونای یک بازیکن ما مثبت شد و امیرحسین حسین زاده نیز که جزو جوان های خوب باشگاه سایپاست، مصدوم شد. امیدوارم حسین زاده زودتر برگردد و بازی های خوبش را دوباره انجام دهد.

صادقی راجع به برگزاری مسابقات فوتبال با وجود شیوع ویروس کرونا توضیح داد: قبلاً گفته ام که اظهارنظر در این مورد را باید به کسانی بسپاریم که تخصص دارند. اگر قرار است بازی کنیم، باید تمکین کنیم. امیدوارم هیچ بازیکن و خانواده ای از بازیکنان درگیر این بیماری نشوند.

وی در خاتمه درباره اعتراض های نیمکت سایپا به تصمیمات داور بازی این تیم برابر استقلال گفت: اعتراض از سوی ما و تیم استقلال طبیعی بود، چرا که در جریان بازی چنین اتفاقاتی می افتد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1113

به "صادقی: 3 امتیاز را می خواستیم اما تساوی هم برای ما خوب است، اعتراض ما به داوری طبیعی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: 3 امتیاز را می خواستیم اما تساوی هم برای ما خوب است، اعتراض ما به داوری طبیعی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید