صفحه نمایش نسل چهارم آیفون se را کجا می سازد؟

به گزارش مجله اینمن، زومیت نوشت: ظاهراً BOE قرار است پنل OLED گوشی آیفون SE نسل چهارم را تأمین کند. میان رده تازه اپل احتمالاً سال 2024 عرضه خواهد شد.

صفحه نمایش نسل چهارم آیفون se را کجا می سازد؟

به گفته منابع مطلع در کره جنوبی، اپل میخواهد وظیفه تأمین نمایشگر گوشی آیفون SE نسل چهارم را به شرکت چینی BOE محول کند. اپل از چند سال پیش با BOE وارد همکاری شده است و ظاهراً میخواهد با هدف متنوع ترکردن زنجیره تأمین نمایشگر، همکاری خود را با این شرکت توسعه دهد.

به نوشته مک رومرز، پیش بینی می گردد که BOE سال آینده حدوداً 20 میلیون صفحه نمایش OLED برای گوشی آیفون اس ای 4 بسازد. گفته می شد فراوری این گوشی متوقف شده است؛ اما افشاگری خوش سابقه می گوید اپل روند فراوری را از سر گرفته است.

ظاهراً BOE در پی فراوری صفحه نمایش تازه برای آیفون SE نیست. این شرکت از پنل هایی که برای گوشی های آیفون 13 و آیفون 14 فراوری نموده بود، در آیفون SE 4 استفاده خواهد نمود.

شایعه ها می گویند نسل تازه آیفون SE سال آینده با نمایشگر 6.1 اینچی OLED و طراحی مشابه آیفون 14 و مودم 5G اختصاصی فراوری می گردد. لازم به ذکر است اپل پیش تر هرگز از مودم اختصاصی در گوشی هایش استفاده ننموده است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 اسفند 1401 بروزرسانی: 16 اسفند 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2245

به "صفحه نمایش نسل چهارم آیفون se را کجا می سازد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "صفحه نمایش نسل چهارم آیفون se را کجا می سازد؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفحه نمایش نسل چهارم آیفون se را کجا می سازد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید