ماجرا جویی در هند

به گزارش مجله اینمن، هیجان و تفریح در هند

هند با کوه ها و قله ها، رودخانه های جذاب، مسیرهای کوهنوردی هیجان انگیز و شگفتی های طبیعی خود تبدیل به کشوری برای ماجراجویان در دنیا شده است. چه در شرق یا غرب و چه در شمال یا جنوب این کشور باشید هند گزینه های زیادی را پیش روی شما می گذارد تا با آن آدرنالین خون خود را به بینهایت برسانید. آیا قصد دارید برای ماجراجویی به سفرهای خارجی بروید؟ هند بهترین محل برای شماست. می خواهیم از کارهای ماجراجویانه در هند بگوییم که می تواند سفر شما را خاطره انگیز و رویایی کند، با خبرنگاران همراه باشید.

ماجرا جویی در هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

در دره سیانگ گردش و کوه نوردی کنید

کوه نوردی در این دره پر رمزو راز در ایالت آروناچال پرادش در شرق ترین قسمت هند تفریحی شاد و هیجان انگیز است که به شما اجازه می دهد طبیعت زیبای این ایالت را کشف کنید. طبیعت سرسبز، راه های تنگ و باریک، مسیرهای چالش انگیز در این دره، روح ماجراجویی شما را کاملا سیراب و شما را سرشار از هیجان و تفریحات طبیعی می نماید.

در رودخانه سابانسیری قایق سواری کنید

در ایالت آروناچال پارادش که گوهر پنهان بخش شمال شرق هند است خود را به رودخانه خروشان سابانسیری بسپارید. قایق سواری کنید و شور و هیجان واقعی را با گردش در این رودخانه زیبا تجربه کنید.

در پارک ملی کازیرانگا کردکدن تک شاخ را از نزدیک ببینید

در حالی که در پارک ملی کازیرانگا در ایالت آسام هستید برای سافاری ای هیجان انگیز سوار بر ماشین های بزرگ شوید و مستقیم به سمت دنیای محسور کننده کرگدن تک شاخ بروید، یا می توانید بر روی فیل ها بنشینید و آن ها را ببینید. گردگدن تک شاخ معروف در هند یکی از محبوب ترین جاذبه های این کشور است، جنگل های ساوانا در پارک ملی کازیرانگا زیستگاه این حیوان باشکوه است. طبق گفته منابع، در این محل تقریبا 1200 کرگدن تک شاخ وجود دارد که بیش از 2/3 تعداد آن در دنیا را شامل می گردد. در این پارک به غیر ازاین گونه عجیب و زیبا، می توانید بوفالو و ببرهای هندی را هم از نزدیک ببینید.

در گوا پاراگلایدینگ کنید

به آرزوی پرواز کردن خود برسید و از نزدیک شاهد زیبایی جادویی سواحل و آب های لاجوردی گوا باشید. گوا با زیبایی و شکوه خود به شما ثابت می نماید که مقصدی ایده آل برای پاراگلایدینگ و ورزش های ماجراجویانه است. برای این کار ایمنی کامل و احتیاط های لازم توسط خلبانان حرفه ای و مربیان برای شما در نظر گرفته می گردد. خود را در آسمان آبی رها کنید و چشم اندازی هوایی از بهشت کوچک روی زمین داشته باشید. درختان نخل و نارگیل، آب های درخشان و سواحل شنی طلایی منظره ای زیبا و رنگارنگ را پیش روی چشمان شما می گذارد.

در ساحل آشوم موج سواری کنید

موج سواری یکی از قدیمی ترین و هیجان انگیز ترین ورزش های آبی است. هند به داشتن سواحلی با موج های کوچک و کوتاه معروف است که این باعث می گردد بتوانید به راحتی در ساحل اشوم گوا موج سواری کنید. شاید فکر کنید موج سواری احتیاج به مهارت زیادی دارد اما با کمی تمرین هر کسی می تواند از هیجان موج سواری لذت ببرد. جایی خلوت برای این کار را انتخاب کنید تا فضای کافی برای تمرین و مانورهای مختلف داشته باشید، موج سواری ورزشی مفرح است که شما را پر از شور و هیجان می نماید.

منبع: thrillophilia.com

منبع: الی گشت
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 495

به "ماجرا جویی در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرا جویی در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید