مدرسه بهاری علوم پزشکی شهرکرد به صورت مجازی راه اندازی شد

به گزارش مجله اینمن، دبیر کمیته تحقیقات دانشجویی علوم پزشکی شهرکرد از شروع دور دوم آموزش های پژوهشی در مدرسه بهاری این کمیته اطلاع داد.

مدرسه بهاری علوم پزشکی شهرکرد به صورت مجازی راه اندازی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دکترا در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، امین ربیعی، دبیر کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: این کمیته دور دوم آموزش های پژوهشی را از 30 فروردین تا 5 اردیبهشت به صورت مجازی در مدرسه بهاری شروع می نماید.

ربیعی اضافه کرد: فراگیری مقاله نویسی با تدریس رضا حیدری از دانشجویان نمونه کشوری و عضو بنیاد ملی نخبگان محور وبینار های این مدرسه بهاری است و به شرکت کنندگان در این دوره، گواهی معتبر ارائه خواهد شد.

وی به برگزاری دور نخست مدرسه مجازی کمیته تحقیقات دانشجویی در تعطیلات نوروزی اشاره نمود و یادآور شد: با شیوع بیماری کرونا و محدودیت های پیش آمده برای حضور دانشجویان در دانشگاه و همچنین احتیاج آنان به یادگیری مباحث مرتبط با پژوهش مقدماتی و مهارت های مربوط به این حوزه، این کمیته اجرای طرح مدرسه نوروزی را در پیش گرفت که با استقبال مطلوب و اعلام رضایتمندی شرکت کنندگان روبه رو شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 999

به "مدرسه بهاری علوم پزشکی شهرکرد به صورت مجازی راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرسه بهاری علوم پزشکی شهرکرد به صورت مجازی راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید