مدل کاغذ دیواری پذیرایی ، بسیار شیک و زیبا

به گزارش مجله اینمن، کاغذ دیواری های جدید در طرح ها و رنگ های مختلفی روانه بازار شده اند که قابل شست و شو هم می باشند.مدل های زیبای کاغذ دیواری پذیرایی را ببینید

مدل کاغذ دیواری پذیرایی ، بسیار شیک و زیبا

سرویس دکوراسیون - امروزه کاغذهای دیواری تنوع زیادی پیدا نموده اند از انواع مدل کاغذ دیواری سه بعدی تا انواع متنوعی دیگر با رنگ طرح و جنس های متفاوت و ... به طوری که اگر سری به فروشگاه های آن ها بزنید قطعا طرحی مطابق با سلیقه خود انتخاب خواهید کرد. استفاده از کاغذ دیواری پذیرایی ایده جدیدی برای دکوراسیون داخلی منازل نیست و این ایده از زمان های قبل تر هم وجود داشته که امروزه با طرح های جدیدی که دارد هواداران بسیاری را به خود جذب نموده است. اگر شما هم قصد استفاده از کاغذ دیواری برای اتاق پذیرایی را دارید بهتر است ابتدا مدل های بسیار زیبایی از آن ها را ببینید.

کاغذ دیواری پس از دهه هفتاد قرن بیستم که سال های طلایی رواج خود را طی کرد مورد کم توجهی نهاده شد و پس از این دوران ناگهان به یک پوشش ارزان تبدیل شد که تنها توسط طبقه کم بضاعت و یا مهمان سراهای ارزان قیمت برای پوشاندن دیوارهای بدساخت و یا دارای نقص استفاده می شد. اما اینک در ابتدای قرن بیست و یکم با پیشرفت تکنولوژی ساخت و کاغذهای مقاوم با انواع بسیار متنوع چاپ، نسل جدید کاغذهای دیواری جای خود را در دنیای دکوراسیون بازیافته اند. کاغذ دیواری های امروزی حتی قابل شست وشو بوده و به راحتی با دستمالی مرطوب تمیز می شوند.

مدل های کاغذ دیواری پذیرایی

اتاق پذیرایی یکی از پر رفت و آمدترین مکان های خانه بوده و همواره محلی برای گرد هم آمدن و گفت و گوی دوستان و آشنایان به دور میزی پر از غذاهای رنگارنگ و دلپذیر است که طراحی هوشمندانه آن می تواند به دلپسند بودن فضا یاری بیشتری کند. استفاده از طرح کاغذ دیواری پذیرایی مناسب و زیبا به تنهایی تاثیر زیادی بر روی ایجاد این حس در فضا دارد. مدل کاغذ دیواری پذیرایی که انتخاب می کنید می تواند اتاق پذیرایی را عظیم تر، گرم تر و روشن تر نشان داده و حتی خرابی های روی دیوار را هم بپوشاند. مثلا برای عظیم تر نشان دادن فضا و بلندتر نمایاندن سقف بهتر است از رنگ های خنک و لطیف مانند سبز، آبی یا ارغوانی بهره ببرید.

پذیرایی شما هر حالتی که داشته باشد چه فضایی رسمی داشته باشید چه فضایی شاد و جذاب، می توانید با اضافه کردن کاغذ دیواری به پذیرایی چهره ای پویا و پرانرژی بدهید. برای آرایش محیط پس زمینه پذیرایی می توان از مدل های متنوع با اشکال متفاوت مانند طرح های گل دار و متالیک براق یا از رنگ هایی مانند قرمز، طلایی، سبز و مشکی بهره ببرید. البته برای فضاهای کوچک بهتر است از کاغذ دیواری های رنگ روشن در پذیرایی بهره ببرید تا از دلگیر شدن محیط جلوگیری نموده باشید.

اگر شما ترجیح می دهید که در منزل تان فضایی آرام را ایجاد کنید کاغذ دیواری های گلدار با رنگ های ملایم می توانند برای شما ایده مناسبی باشند. استفاده از کاغذ دیواری ها با رنگ های شاد و روشن که طرح های هندسی و هنری دارند فضای اتاق خواب شما را پرهیجان می نمایند. مشاهده این کاغذ دیواری ها هر بیننده ای را سر ذوق می آورد.

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام انتخاب طرح کاغذ دیواری باید به آن توجه نمایید هماهنگی کاغذ دیواری پذیرایی با کفپوش است. اگر کفپوش پذیرایی شما ساده است بهتر است از کاغذ دیواری هایی با طرح گلدار و شلوغ بهره ببرید. اگر کفپوش پذیرایی شما طرح دار و شلوغ است انتخاب کاغذ دیواری ها با طرح ساده برای منزل شما می تواند بهترین ایده باشد. همچنین اگر می خواهید در دیوارهای اطراف مبلمان خود از کاغذ دیواری بهره ببرید باید بین پارچه مبل و کاغذ دیواری همخوانی و مطابقت ایجاد کنید. اگر پارچه های مبلمان شما ساده است هرگز از کاغذ دیواری هایی با طرح ساده استفاده نکنید زیرا فضای پذیرایی سرد و بی روح می گردد. علاوه بر این استفاده از کاغذ دیواری هایی با طرح منظره برای اتاق خواب ایده ای بسیار عال

مدل های کاغذ دیواری سه بعدی برای پذیرایی

یکی از جدیدترین نمونه های کاغذ دیواری پذیرایی طرح های سه بعدی هستند که برای تزیین دیوارهای اتاق پذیرایی می توانید از آن ها بهره ببرید. کاغذ دیوارهای سه بعدی با طرح اشکال هندسی و گل های متنوع موجود هستند و این طرح های کاغذ دیواری می توانند دکوراسیون منزل شما را خاص و متفاوت نمایند. برای پذیرایی هایی که مبلمان استیل و فرش های ابریشمی دارند کاغذ دیواری ها با نقش و نگارهای برجسته می توانند بهترین ایده باشند.

کلام آخر

امیدواریم از این مدل های زیبای کاغذ دیواری پذیرایی خوشتان آمده باشد و بتوانید از آن ها در جهت زیباتر شدن دکوراسیون منزل تان بهره ببرید.

منبع: setare.com
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1257

به "مدل کاغذ دیواری پذیرایی ، بسیار شیک و زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل کاغذ دیواری پذیرایی ، بسیار شیک و زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید