مصلح: 10 بار دیگر با الهلال بازی کنیم 4 گل نمی خوریم، صعود سخت است اما غیرممکن نیست

به گزارش مجله اینمن، مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا سخت است، اما غیرممکن نیست.

مصلح: 10 بار دیگر با الهلال بازی کنیم 4 گل نمی خوریم، صعود سخت است اما غیرممکن نیست

شایان مصلح در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست سنگین پرسپولیس برابر الهلال گفت: به هیچ عنوان پیش بینی چنین نتیجه ای را نمی کردیم و متأسفانه شکست سختی خوردیم. می دانستیم الهلال از الاهلی قوی تر است و بازیکنان در این مسابقه نهایت کوشش شان را به خرج دادند، اما به هرحال غیبت چند بازیکن در ترکیب پرسپولیس تأثیرگذار بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس همچنان شانس راهیابی به ملاقات نهایی لیگ قهرمانان آسیا را خواهد داشت، توضیح داد: ما برای صعود باید پنج گل به الهلال بزنیم و هیچ گلی هم دریافت نکنیم. صعود به فینال واقعاً سخت است و ما باید در این زمینه منطقی فکر کنیم، با این حال چیزی غیرممکن نیست و کوشش می کنیم تا یک بازی آبرومندانه انجام بدهیم و نمایش بدی را که در بازی رفت داشتیم، جبران کنیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به توهین بعضی از پیشکسوتان الهلال عربستان به علی دایی گفت: دایی در فوتبال آسیا یک شخصیت شناخته شده بوده و افتخارات زیادی را در رده ملی و باشگاه به دست آورده است. عربستانی ها با توهین به دایی سطح شعور خود را نشان دادند!

مصلح در سرانجام خاطر نشان کرد: من می دانم که طرفداران پرسپولیس از شکست سنگین ما برابر الهلال بسیار ناراحت هستند، ولی این فقط یک اتفاق بود و اگر 10 بار دیگر هم با الهلال بازی کنیم با آن نتیجه شکست نمی خوریم. ما در ادامه این فصل به حمایت طرفداران متعصب پرسپولیس احتیاج داریم و امیدوارم آنها را در آینده خشنود کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 826

به "مصلح: 10 بار دیگر با الهلال بازی کنیم 4 گل نمی خوریم، صعود سخت است اما غیرممکن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصلح: 10 بار دیگر با الهلال بازی کنیم 4 گل نمی خوریم، صعود سخت است اما غیرممکن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید