مقاله: بازار کامپیوتر پنتیپ پلازا بانکوک (تایلند)

به گزارش مجله اینمن، اول از همه، هر آن چیزی که یک خوره کامپیوتر می تواند بخواهد در این مجتمع پیدا می شود: لپ تاپ، تبلت، نرم افزار، دوربین فیلمبرداری و عکاسی، قطعات، پرینتر، پخش کننده موسیقی و بسیاری چیزهای دیگر. مرکز کامپیوتر پنتیپ پلازا جایی است که فروشندگان و تاجران از همه جای تایلند به این جا می آیند تا با قیمت های عمده خرید کنند، بنابراین واسطه ها را دور زده و مستقیما از یکی از بیشمار غرفه این جا خرید کرده و قیمت های بسیار خوب و مناسب دریافت کنید. هنر چانه زنی در این جا هنوز زنده است، بنابراین حتی اگر فروشنده از یک قیمت مشخص پایین تر نمی آید، شما همیشه می توانید تقاضای اشانتیون کنید. با این همه رقیب، مغازه ها معمولا حاضرند برای این که فروش شان را تضمین کنند کمی با خریداران راه بیایند.

مقاله: بازار کامپیوتر پنتیپ پلازا بانکوک (تایلند)

نزدیکترین ایستگاه قطار هوایی به این مجتمع، ایستگاه Chidlom است. می توانید از آن جا یک توک توک گرفته و به این مال بروید. با پای پیاده 10 دقیقه در امتداد جاده Ratchadamri حرکت کرده و از CentralWorld که سمت چپتان قرار گرفته رد شوید. از روی کانال عبور کنید و به سمت چپ بپیچید و در امتداد خیابان Phetburi چند صد متر پیاده روی کنید تا Pantip Plaza را سمت چپتان ببینید.

برای جمع بندی می توان گفت که اگر در تور بانکوک به دنبال خرید لوازم کامپیوتری هستید پنتیپ پلازا حتمی ترین انتخاب تان باید باشد. مخصوصا اگر بودجه کمی برای آن در نظر گرفته اید. حتی برای دیدن و تجربه این مال هم که شده، بهتر است وقتی از تور تایلند خود را به گشت و گذار در میان غرفه های براق و نورانی مجتمع و محصولات کامپیوتری متنوعی که از کف تا سقف چیده شده اند اختصاص دهید.

اگر قصد دارید در تور تایلند از مرکز کامپیوتر Pantip Plaza دیدن کنید، نکته هایی وجود دارد که کمک می کنند تجربه بهتری داشته باشید. چیزهایی هم هست که باید در موردشان آگاه باشید. در ادامه در مورد خوب و بد این مجتمع همزمان معروف و بدنام، بیشتر خواهیم گفت.

منبع مقاله: بازار کامپیوتر پنتیپ پلازا بانکوک (تایلند)

انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1893

به "مقاله: بازار کامپیوتر پنتیپ پلازا بانکوک (تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بازار کامپیوتر پنتیپ پلازا بانکوک (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید