مهمترین ابزار رییس جمهوری برای حذف فقر مطلق چیست؟

به گزارش مجله اینمن، تهران (پانا) - رییس کمیسیون عمران مجلس مطرح نمود که برنامه ریزی دولت برای ارائه تسهیلات ودیعه مسکن، اجرای طرح ملی مسکن، گام های مهمی برای از بین بردن فقر مطلق است.

مهمترین ابزار رییس جمهوری برای حذف فقر مطلق چیست؟

به گزارش ایرنا، محمدرضا رضایی کوچی، رییس کمیسیون عمران درخصوص برنامه ریزی دولت برای کاهش فقر مطلق گفت: برنامه ریزی دولت برای ارائه تسهیلات ودیعه مسکن، اجرای قانون جهش تولید مسکن و ساخت سالانه یک میلیون مسکن گام های مهمی برای از بین بردن فقر مطلق است.

رضایی کوچی ادامه داد: حل مسائل مسکن نقش مهمی در از بین بردن فقر مطلق دارد زیرا هزینه های مسکن همه درآمدهای خانوارها را می بلعد.

وی اضافه کرد: دولت در پی توسعه اشتغال خُرد است برای اینکه بخواهیم فقر مطلق را از بین ببریم باید به سمت تولید و اشتغال برویم لذا دولت به توسعه اشتغال خُرد و خانگی تاکید دارد و در این راستا بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با دولت همراه شده است.

رییس کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: این حرکت باید استمرار پیدا کند، بانک ها باید در این راستا همراهی خود را افزایش دهند علاوه بر این وزارتخانه های کار و اقتصاد هم باید در این زمینه تلاش بیشتری کنند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2103

به "مهمترین ابزار رییس جمهوری برای حذف فقر مطلق چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین ابزار رییس جمهوری برای حذف فقر مطلق چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید