نتیجه دربی قابل پیش بینی نیست، برای 90-10 کردن باید فرهنگسازی گردد

به گزارش مجله اینمن، مجید نامجو مطلق در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص تخصیص ظرفیت 50-50 بین تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی گفت: فردوسی پور و فتاحی از نظر قانون درست می گویند و آنها دنبال اجرا کردن قانون بودند. اما حرف فتحی از آنجایی درست بود که می گفت فعلا در کشور زیرساخت اجرای این قانون را نداریم. واقعا الان چه ساز و کاری برای شناسایی طرفداران هست؟ آیا الان طرفداران از نظر فرهنگی آمادگی اجرای این طرح را دارند؟

نتیجه دربی قابل پیش بینی نیست، برای 90-10 کردن باید فرهنگسازی گردد

وی اضافه کرد: شما فرض را بر آن بگیرید که 10 درصد استادیوم آزادی که حدود 7 هزار نفر می گردد را به طرفداران پرسپولیس تخصیص دهند. شاید برای دربی فقط بالای بیست هزار طرفدار پرسپولیس از شهرستان های دور به استادیوم بیایند و با این قانون پشت در می مانند. آیا ازدحام چنین جمعیت خسته و عصبی نمی تواند زمینه ساز ایجاد خلل اجتماعی و ناهنجاری گردد؟ آیا این اتفاق نمی تواند منجر به خسارتهای مالی و حتی جانی برای مردم و تخریب اموال عمومی گردد؟

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص شرایط دو تیم و نتیجه احتمالی این بازی بیان داشت: بارها در این بازی ها به میدان رفتم به خوبی شرایط آن را درک می کنم. بازیکن چه استقلالی چه پرسپولیسی وقتی وارد زمین می گردد جدول و شرایط قبلی تیمش را فراموش می نماید و فقط به این دیدار فکر می نماید.

کاپیتان سابق استقلال گفت: دربی تهران تنها فوتبال دنیاست که نتیجه آن فقط به شرایط داخل زمین بستگی دارد و اتفاقات داخل زمین معین می نماید کدام تیم شرایط بهتری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 60

به "نتیجه دربی قابل پیش بینی نیست، برای 90-10 کردن باید فرهنگسازی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه دربی قابل پیش بینی نیست، برای 90-10 کردن باید فرهنگسازی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید