نحوه سهمیه بندی لیگ قهرمانان اروپا در بحران کرونا معین شد

به گزارش مجله اینمن، یوفا اعلام نمود در صورت عدم برگزاری بازی های باقی مانده لیگ های اروپایی، سهمیه لیگ قهرمان و لیگ اروپا بر اساس رتبه تیم ها در لیگ ها خواهد بود.

نحوه سهمیه بندی لیگ قهرمانان اروپا در بحران کرونا معین شد

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، یوفا تسلیم نشده است و باور دارد پنج لیگ برتر اروپایی می توانند بازی های باقی مانده را برگزار نمایند. این سازمان اروپایی سرانجام یافتن لیگ های اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، فرانسه و آلمان را در اولویت قرار داد. بیشترین سهمیه های لیگ قهرمانان اروپا از این پنج لیگ خواهد بود.

با این حال اگر بحران کرونا اجازه این کار را ندهد سهمیه رقابت های اروپایی بر اساس رتبه های لیگ ها تا پیش از توقف به دلیل شیوع کووید 19 معین خواهد شد. در صورتی که تعداد بازی های تیم ها در لیگ برابر نباشد مانند لیگ برتر، امتیازها بر اساس دیدارها حساب می گردد.

الکساندر شفرین، رییس یوفا عملکرد تیم ها در فصل جاری را مهم تر از رتبه بندی یوفا می داند. با این حال او تاکید نمود که لیگ ها باید دوباره از سر گرفته شوند حتی اگر قرار باشد بازی ها پشت درهای بسته برگزار شوند. آلمان نخستین کشوری خواهد بود که بازگشت فوتبال را تجربه خواهد نمود. بوندسلیگا احتمالا اواخر می (اوایل خرداد) از سر گرفته گردد. در اسپانیا، ایتالیا و فرانسه انتظار می رود این اتفاق در ژوئن (اواخر خرداد) رخ دهد. این در حالی است که در رابطه با انگلیس ابهام وجود دارد. در هر صورت یوفا خاطرنشان کرد بازی های لیگ باید تا سوم آگوست به سرانجام برسد تا در آغاز فصل آینده خللی وارد ننمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1006

به "نحوه سهمیه بندی لیگ قهرمانان اروپا در بحران کرونا معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه سهمیه بندی لیگ قهرمانان اروپا در بحران کرونا معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید