انتها غم انگیز دوران طلایی رونالدو و مسی

به گزارش مجله اینمن، تالار پر زرق و برق تیاتر دو شاله در شهر پاریس امشب میزبان مراسم مهم ترین جایزه فردی دنیای فوتبال است: توپ طلا.

انتها غم انگیز دوران طلایی رونالدو و مسی

کریستیانو رونالدو که پنج بار توپ طلا را بدست آورده امشب در لیست 30 نفره نامزدهای توپ طلا حضور دارد. از پیش معین بود که کریستیانو سال جاری از جمله نامزدهای اصلی این مراسم نیست. اما حتی حضور او در لیست سی نفره با توجه به غیبت لیونل مسی، حریف سنتی و تاریخی اش، برای او یک دستاورد به شمار میرود.

دقایقی پیش بالاخره حدس ها درباره رتبه رونالدو در این لیست سرانجام یافت و با اعلام رسمی برگزارکنندگان مراسم معین شد که رونالدو سال جاری بیستمین نامزد دریافت توپ طلا است.

لیونل مسی که با هفت بار فتح توپ طلا پرافتخارترین دریافت کننده این جایزه است سال جاری حتی در بین سی نامزد هم حضور ندارد. این در حالی است که طبق بیشتر پیش بینی ها امشب توپ طلایی به کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، خواهد رسید.

با اینکه غیبت مسی در لیست سی نفره و حضور رونالدو در رتبه بیستم شاید برای او کمی خوشایند باشد ولی کریستیانو مسلما از این رتبه شادی نخواهد نمود. رتبه بیستم پایین ترین رتبه ای است که او از سال 2005 در این مراسم تجربه نموده است. بله، حالا دیگر واقعا می توان این جمله را قبول کرد: دوران حکمرانی مسی و رونالدو بر فوتبال به سرانجام رسیده است.

با اینحال گفته می گردد رونالدو امشب در مراسم حضور خواهد داشت. به نظر می رسد او به خاطر دوست صمیمی اش، بنزما، به پاریس خواهد رفت. رسانه ها می گویند رونالدو بعد از حضور در تالار مراسم پاریس را ترک خواهد نمود و با جت شخصی به منچستر برخواهد گشت.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2181

به "انتها غم انگیز دوران طلایی رونالدو و مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها غم انگیز دوران طلایی رونالدو و مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید