پوچتینو: سومی تاتنهام در جدول لیگ برتر دستاورد خوبی است، تمام کوشش مان را برای کسب جام می کنیم

به گزارش مجله اینمن، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام می گوید حضور این تیم در مکان سوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس دستاورد خوبی به حساب می آید.

پوچتینو: سومی تاتنهام در جدول لیگ برتر دستاورد خوبی است، تمام کوشش مان را برای کسب جام می کنیم

به گزارش خبرنگاران ، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس به لطف گل دقیقه 1+90 کریستین اریکسن با نتیجه یک بر صفر از سد برنلی گذشتند و ضمن استحکام صندلی سومی خود در جدول، فاصله شان را با تیم های بالای جدولی کم کردند، پس از این بازی گفت: ما در صندلی خیلی خوبی در جدول رده بندی هستیم. ما پس از انجام 17 بازی با کسب 39 امتیاز در رده سوم جدول هستیم که این دستاورد خوبی برای ما به شمار می رود. ما در حال حاضر در رده سوم جدول هستیم، اما هر چیزی ممکن است.

وی ادامه داد: نگاه کنید در لیگ قهرمانان اروپا چه اتفاقی افتاد، ما پس از انجام سه بازی اول تنها یک امتیاز کسب کردیم، اما باور داشتیم که می توانیم صعود کنیم و اکنون در مرحله بعد لیگ قهرمانان هستیم. چیزهای زیادی است که باید در فوتبال لحاظ کرد، اما مهمترین چیز باور و ایمان به کاری است که می کنید و اگر صد درصد توان خود را به کار ببندید، می توانید به هدف تان برسید.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام در مورد این پرسش که آیا این فرم و شکل خوب تاتنهام می تواند منجر به کسب جام گردد؟، گفت: نمی خواهم حرفی در مورد کسب جام بزنم چون حرف هایم طور دیگری برداشت می گردد، اما می توانم این را بگویم که تمام کوشش مان را برای کسب جام می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 118

به "پوچتینو: سومی تاتنهام در جدول لیگ برتر دستاورد خوبی است، تمام کوشش مان را برای کسب جام می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: سومی تاتنهام در جدول لیگ برتر دستاورد خوبی است، تمام کوشش مان را برای کسب جام می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید