گیم پلی بازی بتل رویال My Hero Academia: Ultra Rumble را ببینید

به گزارش مجله اینمن، بازی Dragon Ball: The Breakers از کمپانی باندای نامکو تنها اثر چند نفره ای نیست که در دست توسعه است. بازی بتل رویال جدیدی بر اساس مجموعه My Hero Academia با عنوان Ultra Rumble هم در راه است. حال این بازی رایگان 24 نفره اولین تریلرهای گیم پلی خود را دریافت نموده است که مکانیزم های مختلف آن را نشان می دهند.

گیم پلی بازی بتل رویال My Hero Academia: Ultra Rumble را ببینید

به عنوان بخشی از یک تیم سه نفره، بازیکنان ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی دارند که می توانند از آن ها استفاده نمایند. بعضی از این قابلیت ها را می توان برای آسیب زدن به دشمنان استفاده کرد، در حالی که بعضی دیگر به عنوان قابلیت های پشتیبانی عمل می نمایند. بعلاوه جمع آوری کارت های مهارت قابلیت های شخصیت را افزایش می دهد. از طرفی بسته به اینکه نقش یک قهرمان یا شرور را بازی کنید، باید شهروندان عادی مختلفی را در نقشه نجات دهید یا به آن ها حمله کنید.

در توضیحات بازی در وب سایت رسمی آن آمده است:

بازی بتل رویال My Hero Academia: Ultra Rumble برای ایکس باکس وان، پلی استیشن4، رایانه های شخصی و نینتندو سوییچ در حال توسعه است. نسخه بتای بازی روی پلی استیشن 4 قرار است از تاریخ 2 (13 بهمن 1400) تا 6 فوریه 2022 (17 بهمن) در دسترس قرار گیرد. لازم به ذکر است که ثبت نام بتا تا 28 ژانویه (8 بهمن) امکان پذیر خواهد بود. 12 شخصیت قابل بازی از جمله Midoriya، Bakugo، Todoroki All Might، Mt.Lady، Toga و بسیاری دیگر وجود خواهند داشت. در ادامه می توانید تصاویر و تریلرهای منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2041

به "گیم پلی بازی بتل رویال My Hero Academia: Ultra Rumble را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیم پلی بازی بتل رویال My Hero Academia: Ultra Rumble را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید