تورهای چین: برترین رستوران های حلال در شانگهای

به گزارش مجله اینمن، رستوران های حلال شانگهای

گردشگرانی که در هنگام سفر به نوع غذا در رستوران های مختلف اطمینان نداشته و یا تنها غذاهای حلال و اسلامی را قبول دارند، پیش از سفر خود به هر کشوری در پی این نوع از غذاها هستند. کشورهای شرق آسیا با توجه به تفاوت بسیاری که در نحوه تغذیه خود با کشورهای خاورمیانه دارند بنابراین پیدا کردن رستوران های حلال شانگهای یکی از سوالاتی است که فکر گردشگران این کشور را به خود مشغول خواهد نمود. ضروری است بدانید که تعداد زیادی رستوران های حلال در شانگهای وجود داشته که مورد استقبال بسیاری از مسلمانان است. ما نیز قصد داریم تا در این مطلب برترین رستوران های حلال شانگهای را به شما معرفی نموده تا در هنگام سفر به این کشور بتوانید از غذاهای آن نیز لذت ببرید پس با خبرنگاران همراه شوید.

تورهای چین: برترین رستوران های حلال در شانگهای

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

رستوران یو رن وان | Yu Ren Wan Restaurant

رستوران یو رن وان، یکی از برترین رستوران های حلال شانگهای بوده که در سالن خروجی ترمینال یک فرودگاه بین المللی پودونگ شانگهای واقع شده است. رستوران یو رن وان یا رستوران خلیج فیشر در تاریخ 26 ژانویه 2010 افتتاح شده و به عنوان اولین رستورانی است که در فرودگاه بین المللی شانگهای غذای حلال برای مسلمانان ارائه می نماید. سبک غذاهای پیشنهاد شده در این رستوران بر اساس سبک غذایی مسلمانان شمال غرب چین است. تمامی گزینه ها و پیشنهاد های غذایی در این رستوران خوش طعم بوده و قیمت آن نیز برای مسلمانان و سایرین قابل قبول می باشد. علاوه بر این رستوران یو رن وان دارای دکوراسیون و محیطی بسیار زیبا می باشد. برای افرادی که پرواز بین المللی داشته و تنها غذاهای حلال را انتخاب می نمایند، این رستوران برترین پیشنهاد خواهند بود. رستوران یو رن وان به وسیله خطوط 1 تا 6 فرودگاه قابل دسترسی بوده و از 11 صبح تا 8 شب آماده ارائه خدمات به مسلمانان می باشد.

رستوران حلال هانگچانگشین | Hongchangxing Restaurant

رستوران هانگچانگگشین در نزدیکی جاده شرقی نانجینگ واقع شده است. این یکی از برترین رستوران های حلال شانگهای بوده که در منطقه بند (Bund) و تنها چند قدم دورتر از میدان نانجینگ و میدان مردم قرار قرار گرفته است. این رستوران که در سال 1891 افتتاح شده برای پشقاب داغ گوشت گوسفند خود مشهور می باشد. گوشت گوسفند تازه به همراه بعضی دیگر از مواد غذایی در دیگ پخته شده و پیش از خوردن در ظرف سس فرو می رود. کباب شیشلیک و فیله کباب این رستوران نیز پیشنهاد می گردد. در این رستوران پیشنهاد و گزینه های متنوعی از جمله گوشت دنده، ماهی نرم و انواعی از گوشت گوسفند وجود داشته که همگی طعمی فوق العاده خواهند داشت. هر کدام از غذاها برای یک نفر بسیار زیاد بوده و حتی نودل نیز در بشقابی بزرگ سرو می گردد. نکته جالب اینکه شما می توانید پس از خوردن غذا نظر خود را در خصوص این رستوران نوشته و آن ها را میلیون ها مسلمان دیگر به اشتراک بگذارید. اگرچه کشور چین کشوری مسلمان نیست اما مسلمانان بسیاری به اینجا سفر می نمایند. این رستوران از ساعت 11 صبح تا 10 شب باز بوده و برای دسترسی به آن می توانید از اتوبوس های شماره 20, 330, 805, 49, 167, 37, 921 و در جاده جیجوانگ (Jiujiang) در میانه های زجیانگ پیاده شوید. بعلاوه می توانید از خطوط 1، 2 یا 8 مترو استفاده نموده و در میدان مردم پیاده شوید.

رستوران حلال هزار و یک شب | A Thousand & One Night Restaurant

رستوران هزار و یک شب که به رستوران 1001 نیز شناخته می گردد یکی از برترین رستوران های حلال شانگهای بوده که علاوه بر لوکس بودن در یکی از برترین منطقه ها این شهر نیز واقع شده است. اگرچه که این رستوران به تازگی بازگشایی شده اما ثابت نموده که از جمله محبوب ترین گزینه ها برای پیشنهاد به مسلمانان شانگهای است. با پیشنهاد غذاهای خوش مزه خاورمیانه ای و بعلاوه فضای صمیمی و خدمات محبت آمیز این رستوران با هدف ارائه خدمات عالی به مهمانان خود راه اندازی شده است. در پی شعبه اول رستوران هزار و یک شب در پکن، شعبه دوم آن در شانگهای راه اندازی شده و غذاهای باکیفیت را در محیطی دلپذیر و با قیمتی معقول برای مسلمانان ارائه می نماید. در اینجا حتی از ظروف معتبر خاورمیانه ای برای سرو غذاها استفاده می گردد. رستوران هزار و یک شب از ساعت 11 صبح تا 2 بامداد آماده ارائه خدمات می باشد.

رستوران یرشاری شینجیانگ استایل | Yershari Xinjiang Style Restaurant

رستوران یرشاری شینجیانگ استایل یکی دیگر از برترین رستوران های حلال شانگهای بوده که برای اقلیت های مسلمان منطقه روهوی (Xuhui) خدمات غذایی ارائه می نماید. این رستوران نه تنها پنجره ای به فرهنگ شینجیانگ است بلکه یک محل خوب برای ترویج معاملات مالی و توسعه با غرب کشور چین می باشد. غذای مدرن این رستوران تلفیقی از طبیعت، سادگی و همامنگی را به نمایش می گذارد. این رستوران گوشت را از گوسفندانی که در چمنزارهای شینجیانگ هستند گرفته و در کنار بادمجان های خانگی، هویج، قارچ، نخود و زیره سبز پیشنهاد غذاهای متنوعی را برای مهمانان خود دارد. علاوه بر این از گوشت گاو باکیفیت و مرغی که در همان روز کشته می گردد برای مسلمانان غذا تهیه می نماید. عطر و طعم غذاها در این رستوران با ویژگی های مسلمانان چین و خارجی هماهنگ است.

رستوران مسلمان هویفنگلو | Huifenglou Muslim Restaurant

رستوران هویفنگلو یکی از برترین رستوران های حلال شانگهای بوده که بیش از صد سال است که به مسلمانان این شهر غذاهای متنوعی را پیشنهاد می نماید. این رستوران در شهر سانگهای مشهور بوده و ساختمان آن در سبک معماری سلسله مینگ و چینگ طراحی شده اند. این رستوران با ظرفیت 200 مهمان برترین گزینه های خود شامل برش گوشت گوسفند (Baiqie Yangrou) و بشقابی که به معنای این است که انگشتان خود را نیز خواهید خورد (Sai Xiongzhang) را پیشنهاد می دهد. برترین تنقلات این رستوران Yinsijuan بوده که نوعی نوار نقره ای رنگ است. نحوه پرداخت نیز به هر دو صورت نقدی و اعتباری امکان پذیر می باشد. پیشنهاد می گردد که قبل از بازگشت از سفر خود حتما این رستوران را تجربه کنید. همیشه افراد زیادی برای صرف غذا منتظر هستند و ممکن است مدتی برای خالی شدن جایگاه منتظر بمانید. شما می توانید به وسیله اتوبوس های 66, 43, 955, 730 و بعلاوه به وسیله متروی خط 8 و 9 خود را به یکی از برترین رستوران های مسلمانان برسانید.

رستوران مسلمانان شمال غرب | Northwest Muslim Restaurant

رستوران مسلمانان شمال غرب یکی دیگر از برترین رستوران های حلال شانگهای بوده که غذاهای کلاسیک چینی را به مهمانان خود پیشنهاد می دهد. از جمله برترین غذاهای این رستوران که به مسلمانان شمال غرب چین پیشنهاد می گردد شامل بره سرخ شده با زیره، مرغ سرخ شده تند، دست گوسفند همراه با برنج و بسیاری موارد دیگر می باشد.

منبع: www.topchinatravel.com

منبع: الی گشت
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2016

به "تورهای چین: برترین رستوران های حلال در شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: برترین رستوران های حلال در شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید