آموزش بافت دستبند روز عشق (دستبند دوستی روز عشق)

به گزارش مجله اینمن، دستبند دوستی نوعی دستبند ساده است که با نخ دمسه یا کاموا تهیه میشود. با آموزش بافت دستبند روز عشق(دستبند دوستی روز عشق) همراه ما باشید.

آموزش بافت دستبند روز عشق (دستبند دوستی روز عشق)

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا از طریق کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

سرویس خانه داری - روز عشق یا روز عشاق و یا روز عشق ورزی در فرهنگ مسیحی سدههای میانه و سپس فرهنگ مدرن غربی روز ابراز عشق است. این مناسبت هر سال در روز 14 فوریه (25 بهمن ماه و برخی سال ها 26 بهمن ماه) برگزار می گردد.

از هدایای مرسوم در این روز هدایای شکلاتی را می توان نام برد. در کشورهای اروپایی و آمریکایی دادن شکلات به عنوان هدیه روز عشق از شهرت خاصی برخوردار است. تزیین شکلات و پختن انواع آن نیز از آداب این روز به شمار می رود.

گل سرخ شهبانوی گلهاست این گل نماد جنگ و صلح، عشق و گذشت و در روز عشق، هزاران شاخه گل رز قرمز بین عشاق ردوبدل می گردد. همچنین انواع کارت پستال های دست ساز و حاضری در این روز بین عشاق دست به دست می چرخد که معمولا روی آن ها ابیات یا اشعار عاشقانه و یا جملات عاشقانه نوشته شده است.

مدت هاست عروسک خرسی (تدی بیر) به عنوان نماد روز عشق در کشورهای مختلف هدیه داده می گردد اما در کشورمان ایران، مدتی است به جای عروسک خرس و یا در کنار آن، عروسک نماد سال نیز قرار می گیرد که این مورد کاملا سلیقه ای است.

مجموعه این هدایا معمولا در جعبه های فلزی و یا مقوایی قرار داده می گردد و به زیبایی با انواع آبنبات های رنگی، قلب های کوچک و عظیم و دیگر وسایل تزیینی کوچک و عظیم تزیین می گردد. شما می توانید به جای یک جعبه پر از کادو، یک باکس گل طبیعی و یا حتی یک شاخه گل ترجیحا رز قرمز خریداری نموده و با چند عدد شکلات به کسی که دوستش دارید تقدیم کنید.

از آنجایی که تا روز عشق یا روز عشق چیز زیادی باقی نمانده، اگر هنوز اقدام به تهیه کادوی روز عشق ننموده اید، پیشنهاد ما به شما، یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین کادوهایی است که می توانید به راحتی در منزل تهیه نموده و در روز عشق به فرد یا افرادی که دوستشان دارید هدیه دهید. این کادوی ساده، دستبند دوستی روز عشق یا دستبند روز عشق می باشد.

دستبند دوستی نوعی دستبند است که به عنوان نمادی برای دوستی از طرف شخصی به شخص دیگر داده می گردد. این نوع از دستبند از انواع نخ کاموا یا قلاب دوزی بافته شده و دارای طرح ها و شکل های گوناگونی هستند ولی قالبا از همان روش نیم گره بافته می شوند.

دستبند روز عشق برای اولین بار در دهه 70 میلادی در آمریکا رواج یافت و هم توسط دخترها و هم پسرها بافته می شد اما امروزه در تمام دنیا محبوبیت دارند.

آموزش بافت دستبند روز عشق:

برای بافت دستبند روز عشق شما به مقداری نخ دمسه یا نخ کاموای بدون پرز احتیاج دارید. برای بافت نمونه دستبندی که در ادامه خواهید دید شما به دو رنگ نخ در 8 رشته احتیاج دارید اما می توانید این نوع دستبندها را با چندین رشته نخ رنگارنگ نیز تهیه کنید و این به سلیقه شما بستگی دارد.

ترتیب قرار دریافت نخ ها در این مدل یکی در میان سفید و قرمز است که می توانید با توجه به تصویر، به خوبی ببینید که چطور یک دستبند روز عشق نخی یا دستند دوستی ساده بدون مهره و منجوق بافته می گردد.

کلام آخر

امیدواریم از این اموزش نهایت استفاده را ببرید و تا زمان هست، زود تر دست به کار شده و یک یا چند دستبند روز عشق زیبا در رنگ های متنوع تهیه کنید.

شما همچنین می توانید با مشاهده مطالب زیر ایده های خوبی برای تبریک این روز بگیرید و لحظات خوبی را در کنار عشقتان سپری نمایید:
  • جملات عاشقانه روز عشق؛ 20 جمله و متن جدید برای تبریک روز عشاق
  • جالب ترین مجموعه عکس نوشته روز عشق برای پروفایل
  • 25 نمونه پیغام تبریک روز عشق به عشقم

روز عشق بر تمام عشاق مبارک باد

منبع: setare.com
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1296

به "آموزش بافت دستبند روز عشق (دستبند دوستی روز عشق)" امتیاز دهید

1 کاربر به "آموزش بافت دستبند روز عشق (دستبند دوستی روز عشق)" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش بافت دستبند روز عشق (دستبند دوستی روز عشق)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید