آیفون 2022 SE به گفته کو ارزان ترین آیفون 5G خواهد بود

به گزارش مجله اینمن، گویا اپل می خواهد تا از نسل تازه آیفون SE در نیمه اول سال 2022 رونمایی کند. این اطلاعات تازه از طریق تحلیلگر باسابقه محصولات اپل مینگ چی کو، منتشر شده است. کو در گذشته نام کرده بود که اپل در نسل بعدی آیفون SE طراحی ظاهری این گوشی را تغییر نخواهد داد و طراحی ظاهری نسل بعدی این آیفون هم همانند مدل کنونی، مشابه آیفون 8 است.

آیفون 2022 SE به گفته کو ارزان ترین آیفون 5G خواهد بود

این تحلیلگر در گزارشی که برای سرمایه گذران منتشر کرده است می گوید که مدل 2022 آیفون SE از فناوری ارتباطی 5G پشتیبانی می کند و در آن از پردازنده تازهی استفاده شده است. با توجه به این موضوع، نسل بعدی آیفون SE ارزان ترین آیفون 5G خواهد بود.

نگاهی به آیفون هایی 5G که اپل هم اکنون به فروش می رساند نشان می دهد که ارزان ترین آیفونی 5G که اکنون کاربران می توانند تهیه کنند آیفون 12 مینی با قیمت 699 دلار است. پس انتظار داریم که قیمت در نظر گرفته شده برای نسل بعدی آیفون SE کمتر از 699 دلار باشد.

علاوه بر آیفون SE 2022، شایعه هایی دیگری هم درباره یک آیفون تازه به نام آیفون SE پلاس منتشر شده اند. این شایعه های نشان می دهند که این آیفون SE دارای نمایشگر بزرگتر و دکمه پاور مجهز به سنسور تشخیص اثر انگشت Touch ID است.

البته باید بگوییم که در گزارش تازه منتشر شده از طریق کو این شخص هیچ صحبتی را درباره این آیفون SE غول پیکر مطرح نکرده و اکنون مدت زمان زیادی است که اطلاعات تازه ای درباره این آیفون منتشر نشده است. در نتیجه نمی توان درباره این آیفون SE به صورت قطعی اظهار نظر نکرد، زیرا ممکن است که توسعه این آیفون متوقف شده باشد یا اینکه در آینده شاهد رونمایی از این آیفون خواهیم بود.

کو در گذشته نام کرده بود که اپل در حال توسعه نسخه تازهی از آیفون 11 با نمایشگر 6 اینچ، قابلیت تشخیص چهره Face ID و پشتیبانی از 5G است. همچنین گفته شده است که ممکن است اپل از این آیفون در سال 2023 رونمایی کند. با توجه به این موضوع، ممکن است که این آیفون دارای این تعیینات از خانواده آیفون های SE باشد.

در نهایت باید بگوییم که هنوز تعیین نیست که اپل چه زمانی از نسل بعدی آیفون SE رونمایی می کند. با این وجود، با توجه به اینکه احتمال رونمایی از این گوشی در نیمه اول سال 2022 مطرح شده است انتظار داریم که اپل با برگزاری رویدادی در فصل بهار از آن رونمایی کند.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1787

به "آیفون 2022 SE به گفته کو ارزان ترین آیفون 5G خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 2022 SE به گفته کو ارزان ترین آیفون 5G خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید