استقبال مارتینس از سرمربیگری تاتنهام

به گزارش مجله اینمن، سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک بدش نمی آید راهنمایی اسپرز را برعهده بگیرد.

استقبال مارتینس از سرمربیگری تاتنهام

به گزارش خبرنگاران، در حالی که باشگاه تاتنهام اخیراً به همکاری اش با ژوزه مورینیو سرانجام داد و حالا در کوشش برای یافتن گزینه ای مناسب برای جانشینی این مربی پرتغالی است، خبر می رسد که سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال بلژیک از حضور روی نیمکت اسپرز استقبال می نماید. بر اسااس گزارش نشریه انگلیسی سان؛ روبرتو مارتینس در صورت دریافت پیشنهاد سرمربیگری تاتنهام آماده حضور روی نیمکت این تیم لیگ فزونی است.

این سرمربی اسپانیایی که سابقه سرمربیگری تیم های سوانزی، ویگان اتلتیک و اورتون را در کارنامه حرفه ای اش دارد، از سال 2016 راهنمایی تیم ملی بلژیک را برعهده دارد و در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه هم این تیم را به اسم سومی رساند.

در هفته های اخیر بحث حضور یولیان ناگلسمان آلمانی و اریک تن هاخ هلندی روی نیمکت اسپرز مطرح بود اما این دو به ترتیب به خاطر قطعی شدن حضور در بایرن مونیخ در سرانجام فصل و تمدید قرارداد با آژاکس از فهرست کاندیداهای مدنظر تاتنهامی ها خط خوردند.

از رالف رانگنیک سرمربی پیشین لایپزیگ، یورگن کلینزمن سرمربی پیشین تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ، برندان راجرز سرمربی لسترسیتی و مارسلینو سرمربی اتلتیک بیلبائو به اسم گزینه های مدنظر تاتنهام برای سرمربیگری اسپرز یاد شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1751

به "استقبال مارتینس از سرمربیگری تاتنهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال مارتینس از سرمربیگری تاتنهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید