اعلام آمادگی 7 تیم برای حضور در لیگ برتر والیبال بانوان، خبرهای خوبی برای تیم ملی در راه است

به گزارش مجله اینمن، هفت تیم برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان اعلام آمادگی نموده اند.

اعلام آمادگی 7 تیم برای حضور در لیگ برتر والیبال بانوان، خبرهای خوبی برای تیم ملی در راه است

حرمت السادات زبردست، سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: هفت تیم باشگاهی والیبال برای شرکت در مسابقات لیگ برتر بانوان اعلام آمادگی نموده اند و سه تیم دیگر هم تا آخر این هفته فرصت دارند آمادگی نهایی خود را اعلام نمایند تا سازمان لیگ فدراسیون از هفته آینده تدارکات لازم را برای برگزاری مسابقات فراهم کند. همچنین خبرهایی از تیم ملی بزرگسالان که باید در مسابقات کسب سهمیه بازی های المپیک شرکت کند نیز در راه است که هفته آینده اعلام می کنیم.

وی درباره حضور سایر تیم های شرکت نماینده در لیگ برتر اضافه نمود: علاوه بر سه تیم تهرانی پیکان، سایپا و اکسون، دو تیم اصفهانی ذوب آهن و باریج اسانس اعلام آمادگی نموده اند، اما تیم نامی نوی اصفهان هنوز حضور قطعی خود را در لیگ برتر اعلام ننموده است. تیم های فارس و قزوین هم برای شرکت در لیگ برتر اعلام آمادگی نموده اند و منتظر حضور تیم های قم و گیلان هستیم.

زبردست ادامه داد: تیم های شرکت نماینده تا آخر این هفته برای حضور قطعی خود در لیگ برتر فرصت دارند و در سرانجام سازمان لیگ فدراسیون از هفته آینده برای برگزاری مسابقات، قرعه کشی و سایر موارد تدارکات لازم را فراهم می آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 492

به "اعلام آمادگی 7 تیم برای حضور در لیگ برتر والیبال بانوان، خبرهای خوبی برای تیم ملی در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی 7 تیم برای حضور در لیگ برتر والیبال بانوان، خبرهای خوبی برای تیم ملی در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید