انتخابی زنان دنیا؛ تیم جوان ایران یک ست از ویتنام گرفت

به گزارش مجله اینمن، تیم ملی والیبال بانوان ایران که با ترکیب بازیکنان جوان در رقابت های انتخابی زنان دنیا شرکت نموده است، در آخرین دیدار خود در این رقابت ها یک ست از ویتنام گرفت.

انتخابی زنان دنیا؛ تیم جوان ایران یک ست از ویتنام گرفت

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال بانوان ایران در آخرین مسابقه خود در چارچوب رقابت های انتخابی زنان دنیا به مصاف ویتنام رفت و سه بر یک مغلوب گردید.

مهسا صابری، شبنم علیخانی، ندا چملانیان، مینا روستا، فاطمه امینی، هاله متقیان و تهمینه درگزنی ترکیب آغازین تیم ایران در این دیدار بودند.

دو تیم در حالی پا به زمین گذاشتند که هیچ یک شانس صعود به رقابت های دنیای نداشتند و تایلند و کره جنوبی پیش از این صعود خود را مسجل نموده بودند.

نکته قابل توجه در دیدار با ویتنام حضور توی تران بازیکن شماره 3 این تیم بود که امتیازآورترین بازیکن این رقابت هاست.

ایران آغاز خوبی در ست اول داشت و یک سر و گردن از بازیکنان حریف پیش بود. تعویض های مکرر سرمربی ژاپنی ویتنام که شاگردانش چندی پیش در مسابقات قهرمانی آسیا در فیلیپین پنجم شده بودند، نیز در نتیجه ست نخست این بازی تاثیری نداشت و بانوان ایران 26 بر 24 از سد ویتنام گذشتند.

در ست دوم ویتنام آغاز خوبی داشت و در امتیاز 12 بر 6 دو برابر تیم ایران امتیاز کسب نموده بود. اما پیش از وقت استراحت فنی دوم ایران توانست به امتیاز 13 برسد و اختلاف امتیاز را کم کند، اما این روند ادامه پیدا نکرد و ست دوم 25 بر 22 به سود ویتنام به خاتمه رسید.

هر دو تیم در ست سوم آغاز پایاپایی داشتند و ایران با یک امتیاز اختلاف توانست وقت استراحت فنی اول را به خاتمه ببرد، اما رفته رفته اختلاف امتیاز بیش تر شد و اشتباهات فردی بازیکنان ایران در این ست نیز بیش تر شد تا ویتنام 25 بر 17 پیروز ست سوم گردد. ویتنامی ها جنگنده تر از ایران عمل کردند و ست چهارم را نیز با نتیجه 25 بر 19 به خاتمه رساندند.

تیم ملی والیبال بانوان جوان ایران در رقابت های انتخابی قهرمانی دنیا که از 29 شهریور تا 2 مهر در ناخون پاتوم تایلند برگزار گردید، در چهار دیدار به مصاف حریفان خود رفتند که در سه دیدار سه بر صفر و برابر ویتنام سه بر یک مغلوب گردیدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 483

به "انتخابی زنان دنیا؛ تیم جوان ایران یک ست از ویتنام گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابی زنان دنیا؛ تیم جوان ایران یک ست از ویتنام گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید