اولین پرواز تاکسی پرنده در فرانسه

به گزارش مجله اینمن، نخستین تاکسی پرنده پرواز آزمایشی خود را در نمایشگاهی در پاریس انجام داد.

اولین پرواز تاکسی پرنده در فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صداوسیما ؛ نخستین تاکسی پرنده پرواز آزمایشی خود را در نمایشگاهی در پاریس انجام داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی رویترز، این تاکسی پرنده ساخت شرکت یو ای ام (UAM) آلمان است ولوکوپتر (Volocopter) نام دارد. این تاکسی پرنده پرواز آزمایشی خود را در نمایشگاه هوایی لوبوژه (Le Bourget) در پاریس انجام داد.

تعداد بازدید : 155

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

فلوریان رویتر (Florian Reuter) مدیر اجرایی این شرکت آلمانی گفت:ما هم اکنون این تاکسی پرنده را به هیچ فردی نمی فروشیم. در آینده تجهیزاتی به آن اضافه خواهد شد و افرادی برای پرواز کردن با آن آموزش می بینند. آنگاه شما به اسم یک مشتری برای استفاده از آن تماس می گیرید و شما تنها هزینه پرواز با آن را پرداخت می کنید. با افزایش ساخت تعداد زیادی از این نوع تاکسی پرنده ما حتی می توانیم هزینه یک تاکسی عادی را از شما دریافت کنیم تا همگان بتوانند استفاده از این نوع تاکسی را تجربه نمایند.

تعداد بازدید : 55

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

وی اضافه کرد:زمانی که مقامات برای تماشا این تاکسی پرنده به ملاقات ما آمدند بسیار هیجان زده بودیم. ما آن را در جنوب آلمان آزمایش کردیم. آنچه که باید به آن اشاره کنم این است که پرواز با این تاکسی پرنده بسیار آسان است و هر فردی که با آی پد کار نموده باشد می تواند با ولوکوپتر هم پرواز کند. در رابطه با قوانین ما البته به یک خلبان دارای مجوز پرواز با بالگرد احتیاج داریم. این برای عمل به قوانین است. اما با گذشت زمان دریافت مجوز برای آن آسان تر می گردد. ما می خواهیم انتها کاری انجام دهیم که این تاکسی پرنده به طور کاملا اتوماتیک پرواز کند؛ بنابراین شما احتیاجی به مجوز خلبانی ندارید. شما مقصد خود را به ولوکوپتر اعلام می کنید و آن شما را به طور اتوماتیک و ایمن به مقصد می رساند.

تعداد بازدید : 52

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

او گفت:ظرفیت بازار برای خرید این تاکسی پرنده بسیار عظیم است. این میتواند یک بازار 10 تریلیون دلاری را شامل گردد. حتی کسری از این بازار به منزله یک فرصت عظیم است. ما تخمین می زنیم که تا سال 2023 تنها با فروش تاکسی پرنده می توانیم فرصت بازاری برای فروش محصولات خود را به اندازه 300 میلیارد دلار به دست آوریم. این اندازه البته با گذشت زمان توسعه پیدا خواهد نمود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1763

به "اولین پرواز تاکسی پرنده در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین پرواز تاکسی پرنده در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید