بازگشت بازی موبایلی محبوب: فلَپی برد Flappy Bird بعد از 10 سال دوباره می آید

به گزارش مجله اینمن، بازی موبایلی فلَپی برد Flappy Bird که در سال 2014 به وسیله دونگ نگوین Dong Nguyen از فروشگاه های اپ استور App Store و گوگل پلی Google Play حذف شد، قرار است دوباره عرضه گردد. این بازی که در دوران اوج خود روزانه ده ها هزار دلار عایدی داشت، به علت تأثیر منفی که بر زندگی ساده نگوین گذاشته بود، از دسترس خارج شد. نگوین گفته بود: من فلَپی بْرد را یک موفقیت شخصی می دانم، اما این بازی زندگی ساده ام را خراب کرد.

بازگشت بازی موبایلی محبوب: فلَپی برد Flappy Bird بعد از 10 سال دوباره می آید

حالا یک تیم نو به نام بنیاد فلَپی بْرد The Flappy Bird Foundation حقوق این بازی را از شرکتی به نام Gametech Holdings LLC در آمریکا به دست آورده است. این بنیاد میخواهد نسخه ای پیشرفته از بازی را تا سرانجام ماه اکتبر عرضه کند. علاوه بر آن، نسخه های iOS و اندروید آن برای سال 2025 برنامه ریزی شده اند. این بنیاد بعلاوه به برنامه های بلندمدت خود اشاره نموده است که شامل افزودن کاراکترها، حالت های نو بازی و چالش های چند نفره خواهد بود.

بنیاد فلَپی برد و آینده ای روشن برای بازی

تیم توسعه دهنده نو میخواهد بازی فلَپی برد را با ویژگی های تازه و متنوع بازسازی کند. مایکل رابرتس Michael Roberts که سرپرست خلاقیت این پروژه است، اعلام نموده: ما بسیار هیجان زده هستیم که فلَپی بْرد را بازمی گردانیم و تجربه ای تازه برای بازیکنان ارائه می دهیم که آن ها را سال ها درگیر خواهد نمود. بعلاوه کِک Kek توسعه دهنده اصلی بازی پیْو پیْو Piou Piou، که الهام بخش ساخت کاراکتر فلَپی بْرد بوده، در این پروژه نقش دارد و از تأثیر بازی خود بر صنعت بازی سازی ابراز شگفتی نموده است. او گفته: این همکاری با هواداران و توسعه دهندگان نشان می دهد چقدر بازی پیْو پیْو بر میلیون ها گیمر و سازنده بازی تأثیر داشته است.

هنوز اشاره ای به دخالت دونگ نگوین در این پروژه نشده است. او که از زمان حذف بازی از فضای عمومی فاصله گرفته، مدت هاست که هیچ فعالیتی در شبکه های اجتماعی نداشته است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 23 شهریور 1403 بروزرسانی: 23 شهریور 1403 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2351

به "بازگشت بازی موبایلی محبوب: فلَپی برد Flappy Bird بعد از 10 سال دوباره می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت بازی موبایلی محبوب: فلَپی برد Flappy Bird بعد از 10 سال دوباره می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید