برج برفی مشهد کجاست و چرا معروف شده؟

به گزارش مجله اینمن، مشهد یکی از شهرهای تاریخی و کهن ایران است که علاوه بر قرار گرفتن حرم امام رضا در این شهر به علت اماکن دیدنی و گردشگری و طبیعت زیبایی که دارد مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است. یکی از جاذبه های گردشگری و تفریحی مشهد که به تازگی افتتاح شده برج برفی مشهد است که در مدت زمان کوتاهی توانسته به یکی از اماکن تفریحی پرطرفدار این شهر تبدیل گردد. در این مطلب با ما همراه باشید تا درباره این برج برفی و امکانات آن آشنا شوید.

برج برفی مشهد کجاست و چرا معروف شده؟

برج برفی مشهد

برج برفی مشهد یا پارک برفی یکی از مراکز تجاری، سرگرمیی و تازه مشهد است که از امکانات متنوع فرهنگی و سرگرمیی برخوردار است که در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار گرفته و هر جای شهر که باشید به راحتی می توانید به این مجموعه دسترسی داشته باشید.

این برج برفی دارای امکانات رفاهی متنوع و شامل یک سالن با برف مصنوعی است که با ورود به این پارک برفی به شما لوازم مورد احتیاج مثل لباس مخصوص، تیوپ و امکانات دیگر برای سر خوردن در این مجموعه برفی را می دهد.

بعلاوه از دیگر امکانات پارک برفی مشهد می توان به پارکینگ، آسانسور، کافی شاپ، بوفه، دستگاه کارتخوان و رستوران و فست فود اشاره نمود.

سرگرمیات برج برفی مشهد

سرزمین برفی

یکی از برترین سرگرمیات برج برفی مشهد به ویژه برای بازی کردن بچه ها سرزمین برفی است. این مجموعه با برف مصنوعی طراحی شده و دارای سرسره برفی برای سر خوردن با تیوپ، قلعه برفی، امکانات برف بازی و محیطی شاد و مجذوب کننده برای سرگرمیات هیجان انگیز و خانوادگی است. برای رفتن به سرزمین برفی احتیاجی به بردن هیچ وسیله ای ندارید و به محض وارد شدن به مجموعه به شما لباس مخصوص، تیوپ، کفش و کلاه داده می گردد.

پردیس سینمایی

یکی دیگر از امکانات سرگرمیی و فرهنگی برج برفی مشهد پردیس سینمایی این مرکز تجاری است که در طبقه سوم و چهارم واقع شده است. برج برفی دارای پردیس سینمایی با 6 سالن سینمایی که شامل سالن های عمومی و VIP با ظرفیت 370 نفر است که از تجهیزات مدرن و پیشرفته، صفحه نمایش عالی، کیفیت صدا بالا و صندلی های مناسب و باکیفیت برخوردار است و می توانید به روزترین فیلم های سینمای ایران را در این پردیس سینمایی تماشا کنید.

اتاق فرار برج برفی

اگر در پی سرگرمی هیجان انگیز و گروهی هستید اتاق فرار نجات فرمانده که در طبقه همکف برج برفی واقع شده و از بازی های تازه این مجموعه است می تواند انتخاب مناسبی باشد. این اتاق فرار دارای ژانر اکشن، هیجانی و دلهره آور است و می توانید ساعتی را به همراه دوستان خود با کوشش برای نجات فرمانده در این اتاق فرار بگذرانید.

فودکورت و کافی شاپ

فودکورت و کافی شاپ برج برفی مشهد از دیگر امکانات رفاهی این مجموعه است که برای بازدیدکنندگان فراهم شده و می توانید بعد از تماشا فیلم یا بازی در سرزمین برفی به فودکورت مجموعه بروید و از خوردن غذاهای متنوع مثل فست فود و نوشیدنی های گرم و سرد لذت ببرید. بعلاوه فودکورت این مجموعه مناسب برای گرفتن مراسم محبت آمیز، جشن تولد و دورهمی همراه با موسیقی است.

مسیرهای دسترسی به برج برفی مشهد

پارک برفی یا برج برفی مشهد در خیابان جانباز واقع شده و به علت قرارگیری در موقعیت جغرافیایی مناسب، نزدیک مراکز مهم گردشگری و سرگرمیی مشهد مثل شهربازی و مراکز خرید واقع شده است. مسیرهای دسترسی به برج برفی مشهد متعدد است و با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و ماشین شخصی می توانید به این مجموعه دسترسی داشته باشید.

برای رفتن به پارک برفی مشهد با ماشین شخصی کافی است خود را به بلوار جانباز برسانید. چنانچه با وسایل حمل و نقل عمومی قصد رفتن به این پارک برفی را دارید می توانید از اتوبوس بهره ببرید و در ایستگاه میدان جانباز پیاده شوید و اگر می خواهید از مترو بهره ببرید باید در ایستگاه خیام که نزدیکترین ایستگاه به بلوار جانباز است پیاده شوید و باقی مسیر را که حدود 5 دقیقه است پیاده یا با تاکسی بروید.

حرف آخر درباره برج برفی مشهد

شهر مشهد از جمله شهرهای تاریخی و مذهبی کشور است که به علت قرارگیری حرم امام رضا و اماکن تاریخی و تماشای بسیار در این شهر یکی از مقاصد گردشگری و زیارتی ایران به شمار می رود. به همین علت جاذبه ها و اماکن سرگرمیی بسیاری برای گردشگران فراهم شده و یکی از تازهترین آن ها برج برفی مشهد است که از امکاناتی مثل پارک برفی، سینما، اناق فرار و رستوران برخوردار است.

منبع: الی گشت
انتشار: 15 بهمن 1401 بروزرسانی: 15 بهمن 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2232

به "برج برفی مشهد کجاست و چرا معروف شده؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برج برفی مشهد کجاست و چرا معروف شده؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید