برگزاری بازارچه جشن رمضان در فضای مجازی

به گزارش مجله اینمن، تهران (پانا) - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران از برگزاری بازارچه جشن رمضان در فضای مجازی از هشتم اردیبهشت ماه مصادف با 15 ماه مبارک رمضان اطلاع داد.

برگزاری بازارچه جشن رمضان در فضای مجازی

به گزارش کمیته امداد، حسین فتح آبادی گفت: با امضای تفاهم نامه همکاری کمیته امداد استان تهران با یک شرکت اینترنتی که در زمینه فروش فعالیت می نماید، مددجویان از معافیت و پس از یک دوره زمانی از تخفیف در کارمزد فروش برخوردار می شوند.

وی اضافه کرد: کمیته امداد در حوزه اشتغال و خودکفایی تنها به پرداخت تسهیلات اشتغال اکتفا نمی نماید و در زمینه آموزش، پشتیبانی، بازاریابی و فروش نیز به مجریان طرحهای اشتغال و خودکفایی خدمات ارائه می دهد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران ادامه داد: جشن رمضان سال جاری به صورت مجازی شروع و پس از انتها ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

وی، گفت: این تفاهم نامه از فروردین ماه سال جاری عملیاتی شده است و بر اساس آن مددجویان معرفی شده پس از یک دوره سه ماهه معافیت پرداخت کارمزد، از 50 درصد تخفیف کارمزد فروش محصولات این شرکت اینترنتی برخوردار می شوند.

فتح آبادی، یادآور شد: تا به امروز بیش از 280 مددجوی تهرانی به عنوان فروشنده در سایت ثبت نام نموده اند و انشاءالله از هشتم اردیبهشت ماه مصادف با 15 ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) فعالیت خود را شروع خواهند نمود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1636

به "برگزاری بازارچه جشن رمضان در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری بازارچه جشن رمضان در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید