سفر به شهر آفتاب و پرتقال در نوروز 99

به گزارش مجله اینمن، یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری جهان شهر آنتالیا در ترکیه است. دلیل اینکه آنتالیا از مهم ترین مقاصد جهان است قرارگیری نام این شهر در میان 50 شهر برتر ساحلی و گردشگری در جهان است. شهری که به آن لقب شهر آفتاب و پرتقال را داده اند. علت این نامگذاری ها را در ادامه خواهیم گفت و اینکه چرا بهتر است برای تور نوروز 99 شهر آنتالیا را انتخاب کنید. بسیاری از مسافران ترجیح می دهند که به تنهایی و بدون تور به آنتالیا سفر نمایند؛ بنابراین چرا توصیه می گردد که برای این شهر تور خریداری کنید؟ خرید تور آنتالیا چه ویژگی های منحصر به فردی برای گردشگران ایرانی دارد و چرا مناسب است برای چنین مقصدی تور خریداری گردد؟ سعی می کنیم در این مقاله پاسخ تمامی این سوالات مخاطبان را بدهیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و در نهایت اگر می خواهید همین الان بهترین تورهای آنتالیا را مشاهده و انتخاب کنید، به این آدرس مراجعه نمایید.

سفر به شهر آفتاب و پرتقال در نوروز 99

از سفر با تور کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

چرا به آنتالیا شهر آفتاب و پرتقال می گویند؟

شهر آنتالیا به دلیل قرار دریافت در کنار دریای مدیترانه آب و هوای بسیار گرمی دارد. این شهر حدود 300 روز از سال آفتابی بوده و تنها 60 روز سال شاهد بارندگی است. چنین ویژگی ای باعث مشهور شدن آنتالیا به عنوان شهر آفتاب و تبدیل آن به مقصدی همیشگی برای گردشگران شده است. شهری که بیشتر گردشگران ایرانی یا خارجی برای تفریحات ساحلی انتخاب می نمایند و سواحل بکر و چشم نوازی دارد. همین موضوع باعث شده است تا دومین پیشه مردم این ناحیه گردشگری و توریسم باشد.

شهر آنتالیا ملقب به شهر پرتقال

اولین پیشه مردم آنتالیا کشاورزی است و از آن جهت که در کنار دریا واقع شده و آب و هوای مدیترانه ای دارد، مکان مناسبی برای کاشت پرتقال شمرده می گردد. باغ های پرتقال متعددی را در شهر آنتالیا خواهید یافت. باغ های بزرگ و سرتاسری که خود می توانند یکی از دیدنی های این شهر باشند. شهر آنتالیا تنها شهری در دنیا است که در طول سال دو بار برداشت پرتقال را تجربه می نماید. به همین دلیل به این شهر لقب شهر پرتقال را نیز داده اند.اگر شما هم قصد رزرو بلیط هواپیما آنتالیا را دارید، این نکته را در نظر داشته باشید که از ایران به آنتالیا پرواز مستقیم وجود ندارد و به این منظور باید بلیط هواپیمای ازمیر را رزرو کنید.

برای رزرو بلیط هواپیما ازمیر با بهترین قیمت، روی لینک ذیل کلیک کنید:

www.eligasht.com/ticket/بلیط-هواپیما-ازمیر/

دلایل انتخاب آنتالیا برای سفر در نوروز 99

شهر تاریخی و پر از سواحل بکر آنتالیا از بهترین مقاصد دنیا برای سفر است. همین موضوع کافی است که برای تمیز کردن و زیباسازی سواحل بی کران آنتالیا حتی از قاره آفریقا شن و ماسه آورده اند. مردم شهر آنتالیا به گردشگران و توریست ها بسیار اهمیت می دهند و به همین علت مناطق منحصر به فردی درون طبیعت اطراف خود به وجود آورده اند. شهر آنتالیا از 3 منطقه کمر (Kemer)، لارا (Lara) و بلک (Belek) تشکیل شده که حدود 99 درصد از هتل ها را در خود جای داده اند. هتل های آنتالیا از هتل های 3 ستاره گرفته تا هتل های لوکس 5 ستاره بهترین امکانات تفریحی و خدمات رفاهی را فراهم آورده اند. به طوری که گردشگران برای انتخاب هتل کمتر دچار سردرگمی می شوند و به سراغ هر هتلی که بفرایند از انتخاب خود راضی خواهند بود. در واقع بسیاری از هتل های 3 ستاره آنتالیا قابل رقابت با هتل های 4 ستاره و 5 ستاره در دیگر شهرهای توریستی دنیا هستند.

منطقه کمر یا شهر کمر در آنتالیا

یکی از قسمت های تماشایی و البته شلوغ گردشگری در آنتالیا منطقه کمر در ناحیه سواحل غربی آن است. بیشتر سواحل محبوب آنتالیا منطقه کمر قرار گرفته اند و این منطقه را سرسبزترین و طبیعی ترین منطقه آنتالیا می دانند. ناحیه ای در شهر که در آن انواع هتل ها را با قیمت های مناسب خواهید یافت. از طرفی نزدیکی به روستاهای گردشگری نمای دیگری از کمر را برای توریست ها ارائه می دهد.

منطقه بلک گرانترین منطقه آنتالیا

لوکس ترین و شیک ترین منطقه آنتالیا منطقه ای به نام بلک است که گران ترین هتل های پنج ستاره آنتالیا در آن قرار گرفته اند. هتل هایی که به تنهایی می توانند گردشگران را در مدت زمان یک هفته با جاذبه هایشان درون خود نگه دارند. اگر در نوروز 99 به دنبال منطقه ای خلوت تر در آنتالیا هستید، به سراغ این منطقه بروید.

منطقه لارا آنتالیا نزدیک ترین منطقه به فرودگاه

یکی از گزینه هایی که بیشتر گردشگران به آن توجه دارند، نزدیکی به فرودگاه است. منطقه لارا آنتالیا نزدیک ترین منطقه به فرودگاه آنتالیا بوده که به علت سواحل متنوع تفریحی اش معروف است. این منطقه از آن جهت که در مرکز شهر واقع شده و بیشتر هتل های 5 ستاره دارد، شلوغ ترین منطقه آنتالیا نام گرفته است. نکته ای که توصیه می گردد برای رزرو هتل آنتالیا در لارا مد نظر داشته باشید، این است که قیمت هتل های 5 ستاره آنتالیا در لارا در این زمان مناسب تر و گاهی موازی با قیمت هتل های 4 ستاره می شوند.

مزیت خرید تور آنتالیا حتی برای سفرهای انفرادی

یکی از سختی هایی که برای سفر به آنتالیا وجود دارد، نبود پرواز مستقیم تهران آنتالیا است. در واقع از ایران هیچ گونه پرواز مستقیمی برای آنتالیا انجام نمی گردد. به همین دلیل آژانس های گردشگری بزرگ برای مسافرانی که قصد سفر به آنتالیا را دارند، پرواز با یک توقف را در نظر گرفته اند. مسافران ایرانی که قصد سفر به آنتالیا را دارند، ابتدا پرواز استانبول یا ازمیر را تهیه می نمایند. سپس در ادامه جهت با پروازهای داخلی ترکیه به سمت فرودگاه آنتالیا می فرایند. از طرفی ادامه جهت از استانبول تا ازمیر را به صورت زمینی هم می توان طی کرد.نبود پرواز آنتالیا از ایران و دردسرهای رفت و آمد با این شیوه بسیاری از گردشگران را به سمت خرید تور آنتالیا سوق می دهد. در تورهای آنتالیا دیگر مسافر نیازی ندارد تا برای خرید بلیط هواپیما و چگونگی رسیدن به شهر آنتالیا برنامه ریزی کند. آژانس های گردشگری برای مسافر تمام این کارها را انجام داده و مسافران را بدون دردسر و نگرانی به شهر آنتالیا می رسانند. مجموعه گردشگری الی گشت ترانزیت های بین فرودگاهی در استانبول را مهیا کرده و مسافران را با ترانسفر فرودگاهی به هتل می رسانند. این ویژگی منحصر به فرد حتی گردشگرانی را که به تنهایی و به صورت انفرادی سفر می نمایند را به سمت خرید تور کشانده است. چه برسد به خانواده هایی که برای سفر به آنتالیا در عید نوروز 99 برنامه ریزی می نمایند.

اطلاعات کلی آنتالیا برای مسافران ترکیه

کشور ترکیه که در همسایگی کشورمان ایران قرار گرفته است، کشوری مشهور است که نامش در بیشتر متون جغرافیایی آورده شده است. این کشور را نه جزو قاره آسیا دانسته اند و نه آن را تنها در قاره اروپا قرار داده اند. کشور ترکیه را کشوری آسیایی اروپایی می نامند. حتی در برخی از متون جغرافیایی ترکیه را با نام تنها کشور اروپایی آسیایی نام می برند. البته که این لقب امروزه به دلیل وجود 4 کشور دیگر تحت تأثیر قرار گرفته و از روی ترکیه برداشته شده است. چرا که کشورهای روسیه، قزاقستان، آذربایجان و گرجستان نیز در لیست کشورهای آسیایی اروپایی قرار گرفته اند. شهر ساحلی آنتالیا شهری در کنار دریای مدیترانه است که بیشترین خطوط ساحلی ترکیه را دارد. این شهر که در ناحیه جنوب غربی ترکیه قرار گرفته، مابین ناحیه کمر در سمت غربی و شهر زیبای آنالیا در شرق خود واقع شده است. خطوط ساحلی آنتالیا نیز از کمر آغاز شده و تا آنالیا ادامه پیدا می نماید. خطوط ساحلی که تبدیل به مهم ترین جاذبه گردشگری آنتالیا و ترکیه برای توریست ها و گردشگران شده است.

منبع: Eligasht.com

اطلاعات تماس:

تلفن: 0218540

ایمیل: [email protected]

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

منبع: همگردی
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 660

به "سفر به شهر آفتاب و پرتقال در نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به شهر آفتاب و پرتقال در نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید