برترین رستوران های خرمشهر؛ از مضیف حاج عبدالله تا فلافل یوگا

به گزارش مجله اینمن، یکی از مقصد سفرهای محبوب نوروزی بندر خرمشهر است. نگاهی داریم به رستوران های خوب این شهر جنوبی.

برترین رستوران های خرمشهر؛ از مضیف حاج عبدالله تا فلافل یوگا

خرمشهر یکی از شهرهای جنوبی ایران در استان خوزستان است که در حاشیه رودخانه کارون واقع شده است. این بندر زیبا در زمستان و به ویژه تعطیلات نوروز مقصد سفر جذابی به شمار می رود.

منظره تماشایی کارون، نخلستان ها، موزه و بناهای قدیمی و تاریخی از دیدنی های خرمشهر هستند.

در سفر به این شهر می توانید مزه و بوی غذاهای جنوبی را هم تجربه کنید. برترین رستوران های خرمشهر غذاهای خوشمزه ای سرو می نمایند که سفر را خاطره انگیز می نماید.

رستوران سوم خرداد

نشانی: خرمشهر، زیر پل قدیم

تلفن: 06153532700

در بندر خرمشهر برترین و خوش مزه ترین غذایی که پیدا می کنید، غذای دریایی است. رستوران سوم خرداد در کنار کباب و جوجه متداول در رستوران ها، خوراک میگو، قلیه ماهی، ماهی شوریده و کباب ماهی شیر سرو می نماید که طعم خیلی خوبی دارند.

در فصل مناسب می توانید از فضای باز رستوران استفاده کنید. چای زغالی بعد از غذا را نباید فراموش کنید.

مضیف حاج عبدالله

نشانی: خرمشهر، جزیره مینو، نهر سادات، انتهای خیابان ولایت

مضیف حاج عبدالله در واقع باغ رستورانی است که فضای دلنشینی دارد. همه چیز در این رستوران سنتی است و حال و هوای جنوب را دارد؛ از معماری تا انتخاب و چیدمان وسایل و ظرف ها.

مضیف در واقع نوعی مهمان خانه عربی است که تاریخچه دور و درازی دارد.

مضیف حاج عبدالله هم مضیف گروهی و خانوادگی دارد و هم مضیف کوچک. نگران گرما هم نباشید که هرکدام را برای نشستن انتخاب کنید، حسابی خنک است.

منوی رستوران خیلی متنوع است و از پیتزا تا ماهیچه و ماهی کبابی در آن پیدا می گردد. هرکدام را سفارش بدهید، باکیفیت خوبی برای شما سرو می گردد. نوشیدنی های رستوران هم خوش طعم و عالی هستند.

کارکنان برخورد خوب و گرمی دارند. بعد از صرف غذا می توانید به چای خانه سنتی سر بزنید و علاوه بر نوشیدنی های متنوع، قهوه عربی سفارش دهید که مزه و روش سرو ویژه ای دارد.

کافه رستوران آکواریوم

نشانی: خرمشهر، بلوار ساحلی، نرسیده به پل قدیم

تلفن: 06153547700

کافه رستوران آکواریوم در ساختمانی چند طبقه و رو به رودخانه واقع شده است. این رستوران از 7 صبح تا نزدیک ظهر صبحانه سرو می نماید. منوی ناهار و شام شامل انواع ساندویچ، پیتزا، برگر و سوخاری است. چیدمان و فضای رستوران قشنگ و تمیز است.

اگر به طبقه بالا بروید، منظره زیبای رودخانه کارون را پیش رو دارید. در فصل هایی که هوا گرم نیست، میزهای فضای باز آن باصفا است. سرویس دهی رستوران کمی نماید است.

کافه رستوران آقابزرگ

نشانی: خرمشهر، بلوار ساحلی، قبل از پل قدیم

تلفن: 06153547150

کافه رستوران سنتی آقابزرگ غذای ایرانی و دریایی سرو می نماید. فضای رستوران دلچسب و راحت است. در فصلی که هوا برای بیرون نشستن مناسب است، می توانید روی تخت در فضای باز بنشینید. پیشنهاد ما در یک شهر بندری ماهی کبابی یا سرخ شده و میگو است.

سفره خانه سنتی ایلیا

نشانی: خرمشهر، حفار غربی

سفره خانه ایلیا مقابل رودخانه قرار گرفته و بسیار باصفا است. نشستن در فضای باز رستوران با منظره کارون و چشیدن مزه ماهی کبابی تجربه دلچسبی خواهد بود. این رستوران از مرکز شهر کمی دور است.

رستوران شقایق

نشانی: خرمشهر، خیابان چهل متری

رستوران بزرگ شقایق چیدمانی قدیمی و ساده دارد. ولی اگر از غذاهایش بخواهید بدانید، خوشمزه و حرفه ای پخته می شوند. شقایق از قدیمی ترین غذاخوری های خرمشهر است. بیشتر مشتریان از مزه غذاها رضایت دارند و از تمیزی آن تعریف می نمایند.

فلافل یوگا

نمی گردد تا جنوب رفت و فلافل را امتحان نکرد. فلافل یوگا یکی از پاتوق های خوب خرمشهر برای فلافل خوردن است. میان وعده یا شام سبک، این دیگر انتخاب شما است.

کافه بارماسو

خرمشهر، خیابان سیروس

میان گشت و گذار در کنار کارون و سر زدن به مرکزخریدهای خرمشهر، نوشیدنی خنک، کیک و چای می چسبد. کافه بارماسو انتخاب خوبی برای میل کردن میان وعده است.

منبع: کجارو / همگردی / arvandfreezone.com / ahvaz.info / foursquare.com
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2057

به "برترین رستوران های خرمشهر؛ از مضیف حاج عبدالله تا فلافل یوگا" امتیاز دهید

1 کاربر به "برترین رستوران های خرمشهر؛ از مضیف حاج عبدالله تا فلافل یوگا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های خرمشهر؛ از مضیف حاج عبدالله تا فلافل یوگا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید