بی اعتنایی کامل بازیکنان تیم ملی کلمبیا به اخراج کی روش

به گزارش مجله اینمن، بازیکنان تیم ملی فوتبال کلمبیا واکنشی به جدایی کارلوس کی روش نشان نداده اند.

بی اعتنایی کامل بازیکنان تیم ملی کلمبیا به اخراج کی روش

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سفرها بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، نسخه کلمبیایی سایت آاِس گزارش داد بازیکنان تیم ملی فوتبال کلمبیا نسبت به جدایی کارلوس کی روش از این تیم، بی تفاوت بوده اند و پیامی در حمایت از این مربی پرتغالی منتشر نکرده اند. سرمربی پیشین تیم های رئال مادرید، تیم ملی پرتغال و تیم ملی ایران هفته گذشته در پی دو شکست سنگین تیم ملی کلمبیا مقابل تیم های اروگوئه و اکوادور در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی از سمت سرمربیگری تری کالر اخراج شد.

بر اساس این گزارش، کی روش پس از اخراجش از سمت سرمربیگری تری کالر پیام خداحافظی در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد، اما بازیکنان این تیم نه تنها پاسخی به پیام خداحافظی این مربی پرتغالی ندادند، بلکه در صفحه های مجاری خود نیز پیامی بابت حمایت یا قدردانی از کی روش 67 ساله منتشر نکردند. طبق این گزارش تنها کسی که پیام خداحافظی سرمربی پیشین رئال مادرید را لایک (پسندیدم) کرد داوید اوسپینا دروازه بان تیم ملی کلمبیا بود.

مارکا مدعی شد؛ بازیکنان تیم ملی فوتبال کلمبیا از خیلی وقت پیش اعتماد خود به کی روش را از دست داده بودند و این بی اعتمادی به خوبی در دو شکست اخیر تری کالر مقابل تیم های اروگوئه و اکوادور خود را نشان داد. به نظر می رسد ایده های کی روش توسط بازیکنان کلمبیا درک نشد و کاملاً واضح است که او کاریزما و دانش لازم برای انتقال پیام و ایده هایش به بازیکنان کلمبیا را نداشته است.

به گزارش خبرنگاران، کی روش که از ماه فوریه 2019 هدایت تیم ملی کلمبیا را عهده دار بود، در این مدت در 18 بازی که روی نیمکت این تیم بود و 9 پیروزی، پنج تساوی و چهار شکست را تجربه کرد.

تری کالر از چهار بازی اول خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی تنها چهار امتیاز کسب کرده است و در حال حاضر در رده هفتم جدول 10 تیمی این رقابت ها جای دارد.

تیم ملی کلمبیا در بازی های بعدی خود در انتخابی جام جهانی 2022 باید در ماه مارس 2021 به مصاف تیم های برزیل و پاراگوئه برود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1377

به "بی اعتنایی کامل بازیکنان تیم ملی کلمبیا به اخراج کی روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی اعتنایی کامل بازیکنان تیم ملی کلمبیا به اخراج کی روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید