تصاویر سیل خروشان در اردبیل ؛ راه ارتباطی 50 روستا مسدود شد ، حجم خسارت سیل امروز را ببینید

به گزارش مجله اینمن، فرماندار شهرستان بیله سوار اردبیل گفت: براثر وقوع سیل در شهرستان بیله سوار به خصوص منطقه جعفرآباد، جاده ارتباطی 50 روستا مسدود شد. 20 خانه نیز در جعفرآباد دچار آب گرفتگی شد.

تصاویر سیل خروشان در اردبیل ؛ راه ارتباطی 50 روستا مسدود شد ، حجم خسارت سیل امروز را ببینید

به گزارش خبرنگاران، صاحبعلی اصغری، فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: از صبح امروز شاهد بارش باران شدید در شهرستان بیله سوار به خصوص بخش جعفرآباد بوده ایم که در اثر این بارش ها جاده ارتباطی 50 روستا در این شهرستان مسدود شده است.

وی اضافه نمود: بیشترین اندازه بارندگی در شهر جعفرآباد و حومه قشلاق دشتی با 48 میلی متر بوده است و در کنار آن روستای بابک با 38 میلی متر و شهر بیله سوار 16 میلی متر بوده است.

فرماندار شهرستان بیله سوار بیان نمود: در پی وقوع سیل در این شهرستان 20 واحد مسکونی در شهر جعفرآباد دچار آبگرفتگی شده که امدادگران هلال احمر در حال حاضر در حال تخلیه آب از این منازل است.

اصغری تشریح کرد: با توجه به شدت بارش ها شاهد آبگرفتگی معابر سطح شهر جعفرآباد هستیم و در پی این بارش ها بعضی از پل های ارتباطی بین روستاها نیز آسیب دیده که به علت ادامه بارش ها تا بدین لحظه تعداد این پل ها و اندازه خسارت ها تعیین نشده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 تیر 1402 بروزرسانی: 27 تیر 1402 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2298

به "تصاویر سیل خروشان در اردبیل ؛ راه ارتباطی 50 روستا مسدود شد ، حجم خسارت سیل امروز را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر سیل خروشان در اردبیل ؛ راه ارتباطی 50 روستا مسدود شد ، حجم خسارت سیل امروز را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید