تور تایلند، تور ترکیه و تور ارمنستان؛ سه مقصد پر هوادار ایرانیان

به گزارش مجله اینمن، سه مقصد پرطرفدار ایرانی های عاشق سفر، تایلند، ارمنستان و ترکیه هستند و سالانه تعداد زیادی از هموطنان ما به این مقاصد مسافرت می :نند. در ادامه شما را بیشتر با این سه مقصد آشنا می کنیم. شما می توانید آفرهای تور سفر به این مناطق را در وب سایت های تورینگ مشاهده کنید.

تور تایلند، تور ترکیه و تور ارمنستان؛ سه مقصد پر هوادار ایرانیان

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

تور تایلند

تایلند رایج ترین مقصدگردشگری در آسیای جنوب شرقی است. تقریبا می توان گفت که در این کشور شما هر چیزی را خواهید یافت؛ از سواحل ابی بلوری گرفته تا جنگل های انبوه و غذاهای عالی و هتل های لوکس همه م همه در این جا یافت می گردد. به عبارتی می توان گفت که با هر سلیقه و هر مقدار بودجه ای که دارید می توانید به این کشور سفر کنید.

نکته قابل توجه این که تنها کشور آسیای جنوب شرقی که هیچ گاه مستعمره نشد همین کشور تایلند بوده است و همچنین این کشور مزین به اماکن تاریخی و فرهنگی منحصر بفردی مثل ویرانه هایی با قدمت چند صد ساله است. علی رغم انبوه زیادگردشگران در این کشور ، تایلند هویت اصیل خود را با فرهنگ و تاریخ بی نظیرش حفظ نموده و مردم سرخوش و آسوده خاطر این کشور به واسطه لبخند هایشان مشهورند.

اگر به تایلند سفر کنید حس می کنید که گویا به جهانی متفاوتی پا گذاشته اید. هم مرزی این کشور با مالزی از جنوب، با کامبوج از جنوب شرق، با لائوس از شمال شرق و میانمار از شمال غرب و هم چنین وجود خلیج تایلند فرصت های بی شماری برای این کشور فراهم نموده است.

تنها مسئله ای که ممکن است در سفر به تایلند برایتان ایجاد گردد این است که به درستی ندانید که در این فرصت کوتاه و محدودی که در اختیار دارید چه برنامه ای داشته باشید که نهایت استفاده را ببرید.

های تورینگ بزرگترین بانک تور ایران شما را با مجریان مستقیم و معتبر تور تایلند آشنا می سازد.

تور ارمنستان

ارمنستان با رودخانه ها، کوه ها و جنگل های فروان و همچنین آتشفشان های خاموش و دره های عمیق و فلات های بلند، سرشار از جاذبه های گردشگری طبیعی است. البته نمی توان جاذبه های گردشگری تاریخی آن را نادیده گرفت. در یک سفر با تور ارمنستانمی توانید از تمام این مناطق دیدنی و شگفت انگیزارمنستاندیدن کنید. البته حتما پیش از سفر خود در های تورینگ راجع به این کشور بخوانید تا بیشتر با مناطق توریستی و گردشگری این کشور آشنا شوید.

دلایلی چون فرهنگ غنی و مردمان مهمان دوست ارمنستان و همچنین جاذبه های توریستی ,مناطق بکر طبیعی و تاریخی بسیاز زیاد این سرزمین باعث افزایش ترافیک گردشگران در این کشور شده است.

این سرزمین سرسبز و زیبا در منطقه قفقاز جنوبی و در همسایگی ایران-آذربایجان و گرجستان قرار گرفته است. پایتخت ارمنستان شهر ایروان است که تقریبا یک سوم کل جمعیت این کشور و چیزی حدود هفتاد درصد جاذبه های توریستی ارمنستان را به خود اختصاص داده است. شهرهای مطرح دیگر ارمنستان گیومری و اچمیادزینهستند.

در تور ارمنستان شهر ایروان، ، مجسمه مادر، هزارپله یا کاسکاد، میدان هراپاراک، میدان اپرا، پارک پیروزی، بازار ورنیساژ (روزهای شنبه یا یکشنبه)، کلیسای اچمیازین، معبد گغارت، دره گل ها، دریاچه سوان و گشت و گذارهای متنوع دیگر را خواهید دید.

های تورینگ بزرگترین بانک تور , مجریان مستقیم و آژانس های مسافرتی برتر در تور ارمنستان را به شما معرفی می نماید.

تور ترکیه

پهناوری ترکیه 783٬562 کیلومتر مربع است.

ترکیه کشوری کوهستانی و نسبتا پرباران است. شکل این کشور مانند یک مستطیل است که از سوی خاور و باختر امتداد یافته است. ترکیه با قرار دریافت در یکی از حساس ترین مناطق جهان، دارای موقعیت جغرافیایی راهبردی و بسیار خوبی است و گذرگاه جنوب غرب آسیا و اروپا به شمار می آید و کشورهای بسیاری، به ویژهایراناز خاک ترکیه برای ترانزیت کالا و انرژی استفاده می نمایند. ترکیه از آب و هوای خوب و جلگه ای برخوردار است و مکان های جالب و دیدنی دارد به دلیل همین سالانه تعداد زیادی توریست به آنجا مسافرت می نمایند.

ترکیه پر از مقصدهای گردشگری برای توریست های جهان است. از گنبد و مناره های استانبول گرفته تا ویرانه های رومی در کرانه های غربی و جنوبی، از سواحل آنتالیا و گردشگاه های مدیترانه ای تا کوه های مه آلود دریای سیاه شرقی.

طبق آمار سازمان جهانی جهانگردی UNWTO جزو سه مقصد برترگردشگری ایرانو دهکشور توریستیجهان محسوب می گردد.

استانبول شهری پوشیده شده با فرهنگ و تاریخ غنی است که ترکیب آن ها چیزهای هیجان انگیز زیادی را برای مسافران از سراسر جهان فراهم می آورد. این شهر در طول دوران نوسنگی تاسیس شده است. امروزه استانبول شهر مدرنی است که میراث تاریخی آن مانند مساجد، قصر سلطنتی و کلیساهای بزرگ و بازار باستانی سالم باقی مانده است. بزرگترین شهرترکیهبین شرق و غرب قرار گرفته رایحه ای از جذابیت فریبندگی را به تمام بازدید نمایندگان ارائه می دهد.

های تورینگ بزرگترین بانک اطلاعات تور , آژانس های مسافرتی معتبر تور ترکیه را به گردشگرانی که قصد سفر به این کشور زیبا را دارند معرفی می نماید.

منبع: کجارو
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 428

به "تور تایلند، تور ترکیه و تور ارمنستان؛ سه مقصد پر هوادار ایرانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند، تور ترکیه و تور ارمنستان؛ سه مقصد پر هوادار ایرانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید