تصویر قاب محافظ شیائومی 12 اولترا طراحی ماژول دوربین آن را نشان می دهد

به گزارش مجله اینمن، به نظر می رسد که تصویر قاب محافظ گوشی شیائومی 12 اولترا به وسیله افشاگری در فضای مجازی منتشر شده که این تصویر اطلاعاتی در خصوص طراحی قاب پشتی این گوشی و بعلاوه ماژول دوربین ها به ما می دهد.

تصویر قاب محافظ شیائومی 12 اولترا طراحی ماژول دوربین آن را نشان می دهد

اخیراً خبرهای زیادی در خصوص قدرتمندترین گوشی هوشمند شرکت شیائومی یعنی شیائومی 12 اولترا در فضای مجازی منتشر شده که هر کدام اطلاعات خاصی در خصوص این محصول نو شیائومی به ما می دهد. به نظر می رسد که این گوشی هوشمند پرچم دار به روز رونمایی خود نزدیک شده است. هفته قبل تصاویری از قاب محافظ منتسب به این گوشی به وسیله یک شرکت سازنده لوازم جانبی گوشی های هوشمند در فضای مجازی فاش شد. به همین دلیل، امروز نیز تصویر دیگری از قاب پشتی شیائومی 12 اولترا در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که اطلاعات خوبی در خصوص طراحی نهایی ماژول دوربین این گوشی به کاربران می دهد.

باید خاطر نشان کنیم که این تصویر منتشر شده به هیچ وجه ساختگی نیست، اما با این حال هیچ واکنشی از سوی شرکت شیائومی مبنی بر صحت این طراحی وجود ندارد. بنابراین نمی توان گفت که این تصویر طراحی نهایی قاب پشتی شیائومی 12 اولترا را به ما نشان می دهد، اما سرنخ هایی نیز در این مورد وجود دارد. به عنوان مثال این تصویر نیز همچون تصاویر منتشر شده قبلی 8 بریدگی در قسمت ماژول دوربین دارد. بعضی از شرکت ها بر این باورند که طراحی نشان داده شده همانی است که شیائومی در نهایت به عنوان قدرتمندترین پرچم دار سال 2022 خود روانه بازار خواهد نمود.

علاوه بر، انتظار نمی رود که این 8 بریدگی موجود در تصویر قاب شیائومی 12 اولترا مربوط به هشت سنسور دوربین آن باشد. نوترین گزارش ها حاکی از آن هستند که این گوشی هوشمند با یک سیستم دوربین سه گانه روانه بازار می گردد. در خصوص دوربین شیائومی 12 اولترا باید گفت که به طور تعیین در کنار دوربین اصلی باید انتظار تعبیه دوربین تله فوتو و اولترا واید را داشته باشیم. گفته می گردد دوربین اصلی از سیستم لرزشگیر دوگانه بهره می برد که می تواند لرزش دست کاربران را تا حد زیادی کاهش دهد. بعلاوه احتمالا در این ماژول یک یا دو سنسور سه بعدی هم تعبیه شده تا در زمینه فوکوس و دیگر قابلیت های مربوط به این موضوع حرف بیشتری برای گفتن داشته باشند.

در همین رابطه گفته می گردد این سنسور Exmor IMX800 نام دارد و شیائومی 12 اولترا اولین گوشی مبتنی بر آن محسوب می گردد. از بین تعیینات فاش شده از این سنسور دوربین می توانیم به رزولوشن 50 مگاپیکسلی و میزان 1/1.1 اینچی اشاره کنیم. این یعنی بزرگ ترین سنسور دوربین برای گوشی های هوشمند به شمار میرود. در کنار این سنسور 50 مگاپیکسلی، دو سنسور 48 مگاپیکسلی تله فوتو و اولترا واید نیز تعبیه شده که کاربران می توانند از آن ها بهره ببرند.

بعلاوه شیائومی روی دوربین ToF سه بعدی این گوشی هوشمند تأکید نموده که از یک لیرز کوچک برای روشن کردن نور مادون قرمز استفاده می نماید و نور حاصل شده از اشعه مادون قرمز اطلاعات هر جسمی که در برابر سنسور دوربین واقع شده است را دوباره به دوربین بازمی گرداند. احتمالاً بقیه بریدگی های روی قاب این گوشی برای سخت افزارهای جانبی نظیر فلش LED خواهد بود. ظاهراً سیستم دوربین این گوشی هوشمند پرچم دار از زوم دیجتالی 120 برابری نیز پشتیبانی می نماید. گفته می گردد که شیائومی 12 اولترا از نمایشگر 6/73 اینچی AMOLED با رفرش ریت 120 هرتزی و رزولوشن 2K بهره می برد. این گوشی بعلاوه از سنسور E5 شرکت سامسونگ و نرخ نوسازی LTPO 2.0 پویا پشتیبانی خواهد نمود.

انتظار داریم که پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس که قرار است سه روز دیگر در رویداد اسنپدراگون رونمایی گردد، به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند به انجام وظیفه بپردازد. این تراشه، به عنوان نسخه قدرتمندتر پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 روانه بازار خواهد شد. از جمله قابلیت های دیگر این گوشی می توان به باتری 4900 میلی آمپر ساعتی اشاره نمود که به احتمال بسیار فراوان از شارژر بسیار سریع 120 واتی هم پشتیبانی خواهد نمود. بعلاوه به نظر می رسد این شارژر درون جعبه گوشی نیز قرار خواهد گرفت تا بدین ترتیب کاربر مجبور نباشد برای خرید آداپتور به صورت جداگانه هزینه کند. سیستم عامل اندروید 12 روی این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض نصب شده و این گوشی از گواهی ضد آب IP68 نیز پشتیبانی خواهد نمود.

منبع: Notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2108

به "تصویر قاب محافظ شیائومی 12 اولترا طراحی ماژول دوربین آن را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر قاب محافظ شیائومی 12 اولترا طراحی ماژول دوربین آن را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید