جامعة المصطفی یک دانشگاه فراملی منحصر به فرد است

به گزارش مجله اینمن، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جامعه المصطفی را یک دانشگاه فرا ملی و منحصر به فرد دانست و بیان کرد: فعالیت جامعة المصطفی در توسعه زبان فارسی ستودنی است.

جامعة المصطفی یک دانشگاه فراملی منحصر به فرد است

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، در ملاقات با رئیس جامعة المصطفی العالمیه در قم، ضمن گرامیداشت روز آزادسازی خرمشهر، فعالیت جامعه المصطفی در توسعه زبان فارسی را منحصر به فرد دانست و بیان کرد: این فعالیت جامعه المصطفی وظیفه ای ملی است؛ چرا که هر ایرانی با هر قومیت و نگرشی علاقه مند است که زبانش توسعه و نفوذ پیدا کند؛ لذا این امر جدای از وظیفه دینی جامعه المصطفی، وظیفه ملی است. از این باب، وزارت علوم در خدمت و همراه جامعة المصطفی خواهد بود.

وی اضافه کرد: جامعة المصطفی دانشگاهی فراملی و حوزه عملکردی آن، ملی و فراملی است که در گفتگوی فرهنگ ها، دیپلماسی علمی و فرهنگی و عمومی، یک دانشگاه منحصر به فرد است.

وزیر علوم با اشاره به 5 اولویت وزارت شامل مرجعیت علمی، دیپلماسی علمی، آموزش و پژوهش هدفمند، شاگردپروری و نوآوری فرهنگی و فرهنگ نوآوری بیان کرد: جامعه المصطفی در 4 اولویت از این 5 اولویت فعالیت دارد؛ لذا هر جا احتیاج به همراهی وزارت علوم باشد، از قبیل اضافه کردن رشته ها و گرایش های تازه همراهی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2110

به "جامعة المصطفی یک دانشگاه فراملی منحصر به فرد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جامعة المصطفی یک دانشگاه فراملی منحصر به فرد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید