مجذوب کننده ترین سلبریتی موخاکستری دنیا انتخاب شد

به گزارش مجله اینمن، به نظر می رسد که اکنون مو های جوگندمی بسیار مورد استقبال است و یک سوم افراد بالای 40 سال اذعان می نمایند که مو های خاکستری طبیعی مجذوب کننده تر از مو های رنگ شده است.

مجذوب کننده ترین سلبریتی موخاکستری دنیا انتخاب شد

بر اساس تحقیقات و نظرسنجی های تازه، جرج کلونی (George Clooney) روباه نقره ای، از سوی بریتانیایی ها به عنوان مجذوب نماینده ترین موخاکستری دنیا انتخاب شد.

این هنرپیشه 61 ساله که از سال 2009 ظاهر تازهی پیدا نموده، ستاره هایی نظیر ادریس البا، (Idris Elba) 50 ساله، هلن میرن (Helen Mirren) 77 ساله و جیمی لی کورتیس (Jamie Lee Curtis) 64 ساله را شکست داد و در جایگاه نخست مجذوب نماینده ترین افراد با مو های جوگندمی نشست.

به نظر می رسد که اکنون مو های جوگندمی بسیار مورد استقبال است و یک سوم افراد بالای 40 سال اذعان می نمایند که مو های خاکستری طبیعی مجذوب نماینده تر از مو های رنگ شده است.

جرج کلونی قبلا در خصوص مو های نقره ای خود صحبت نموده بود و گفته بود که هرگز به رنگ مو فکر نمی کند، زیرا میخواهد به زیبایی پیر گردد. او درباره رنگ کردن مو ها گفته بود: صادقانه بگویم، فکر نمی کنم خیلی منطقی باشد… این اتفاق را دیده ام و… به ویژه در خصوص مردان، فکر نمی کنم واقعا نتیجه خوبی داشته باشد. در واقع فکر می کنم این کار باعث می گردد پیرتر به نظر برسید.

هلن میرن برنده جایزه اسکار که بعد از بازی در نقش ملکه شارلوت در فیلم جنون شاه جرج (The Madness of King George) در سال 1994، تصمیم گرفت رنگ موی طبیعی اش را با آغوش باز بپذیرد، در جایگاه دوم فهرست نهاده شد.

از دیگر ستارگانی که مو های طبیعی خود را پذیرفته اند می توان به بازیگران آمریکایی، ریچارد گیر (Richard Gere) و مریل استریپ (Meryl Streep) اشاره نمود. سلما هایک (Salma Hayek) که اخیرا رگه های نقره ای موهایش را در یک عکس زیبا در اینستاگرام همراه با کپشن به مو های سفیدم افتخار می کنم به اشتراک گذاشت هم در این فهرست حضور دارد.

نام های دیگری که در این فهرست حضور دارند عبارتند از: هریسون فورد، باراک اوباما، کالین فرث، سارا جسیکا پارکر و ستاره سابق سریال دوستان، مت لبلانک.

فهرست مجذوب نماینده ترین افراد مشهور با مو های نقره ای

1. جرج کلونی

2. هلن میرن

3. جیمی لی کرتیس

4. ریچارد گیر

5. ادریس البا

6. مریل استریپ

7. سلما هایک

8. پیرس برازنان

9. تام هنکس

10. هریسون فورد

11. جودی فاستر

12 باراک اوباما

13. کالین فرث

14. سارا جسیکا پارکر

15. جین فوندا

16. مت لبلانک

17. جان بون جووی

18. دایان کیتون

19. آنتونیو باندراس

20. اندی مک داول

منبع: روزیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 5 بهمن 1401 بروزرسانی: 5 بهمن 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2227

به "مجذوب کننده ترین سلبریتی موخاکستری دنیا انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجذوب کننده ترین سلبریتی موخاکستری دنیا انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید