عنوان و تاریخ انتشار فیلم تازه برد پیت درباره فرمول 1

به گزارش مجله اینمن، فیلم تازه برد پیت، بازیگر معروف هالیوود، که خیلی ها منتظر آن هستند، عنوان ساده F1 را دارد و تاریخ اکران آن به تازگی نیز اعلام شده. این فیلم قرار است در تاریخ 27 ژوئن 2025 در سینماهای آمریکا به نمایش درآید. بعلاوه، پوستری برای این فیلم منتشر شده که در آن نام کارگردان فیلم - جوزف کوسینسکی (Joseph Kosinski)، نویسنده ارن کروگر (Ehren Kruger) و تهیه کننده جری بروکهایمر (Jerry Bruckheimer) - دیده می گردد.

عنوان و تاریخ انتشار فیلم تازه برد پیت درباره فرمول 1

حضور برد پیت در مسابقات گراند پری بریتانیا

این اعلامیه پس از حضور برد پیت در مسابقات گراند پری بریتانیا منتشر شد. وی برای دومین سال متوالی در این مسابقات حضور داشت.

همکاری با جامعه فرمول 1

این فیلم در همکاری با جامعه فرمول 1 و تیم های مختلف آن ساخته می گردد. از جمله تیم های شرکت کننده و رانندگان آنها، FIA و برگزارکنندگان مسابقات.

بعلاوه، لوئیس همیلتون (Lewis Hamilton)، قهرمان هفت دوره فرمول 1، نیز به عنوان هم تهیه کننده در این پروژه حضور دارد. پنی ثاو (Penni Thow) نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می نماید.

نقد و واکنش هواداران

پس از اعلام عنوان فیلم، بعضی از هواداران از خلاقیت کم در انتخاب عنوان ناراضی بودند. یکی از هواداران در شبکه های اجتماعی نوشت: عنوان وحشتناک. تصور کنید یک فیلم بسکتبال فقط ‘NBA نامیده گردد. با این حال، بعضی دیگر از هواداران به شدت هیجان زده بودند و از این فیلم استقبال کردند. یکی از هواداران نوشت: اسکار را همین الان بدهید!

داستان و بازیگران

در این فیلم برد پیت در نقش یک راننده مسابقه حرفه ای ظاهر می گردد که از بازنشستگی صرف نظر می نماید تا مربی یک راننده جوان تر گردد. برد پیت با استفاده از این فرصت کوشش می نماید تا با این راننده تازه وارد به دوران اوج بازگردد. این فیلم به فرمت آیمکس نیز اکران خواهد شد

از جمله بازیگران این فیلم می توان به کری کاندون (Kerry Condon)، خاویر باردم (Javier Bardem)، توبیاس منزیس (Tobias Menzies)، سارا نیلز (Sarah Niles)، کیم بودنیا (Kim Bodnia) و سمسون کایو (Samson Kayo) اشاره نمود.

منبع: یک پزشک
انتشار: 16 تیر 1403 بروزرسانی: 16 تیر 1403 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2341

به "عنوان و تاریخ انتشار فیلم تازه برد پیت درباره فرمول 1" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنوان و تاریخ انتشار فیلم تازه برد پیت درباره فرمول 1"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید