جک دورسی می گوید اسکوئر در پی ساخت سخت افزار استخراج بیت کوین برای مردم است

به گزارش مجله اینمن، جک دورسی، مدیرعامل Square، گفته که این شرکت پرداخت های دیجیتال، در حال آنالیز این موضوع است که آیا یک ابزار سخت افزاری استخراج بیت کوین با کاربرد ساده ایجاد کند یا خیر.

جک دورسی می گوید اسکوئر در پی ساخت سخت افزار استخراج بیت کوین برای مردم است

دورسی در توییت خود در اواخر روز آدینه گفت که اسکوئر در حال آنالیز ایجاد یک سیستم استخراج بیت کوین با پردازنده سفارشی و کدباز برای افراد و صاحبان مشاغل در سراسر دنیا است.

اگر این کار را انجام دهیم، از مدل کیف پول سخت افزاری خود پیروی می کنیم: یعنی در فضای باز و با همکاری جامعه بسازید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از CoinDesk، قیمت بیت کوین پس از توییت دورسی در روز آدینه به بالاترین حد در 6 ماه گذشته یعنی 62000 دلار رسید و سود سالانه آن را به 114 درصد رساند و در روز دوشنبه در حدود 62،179 دلار معامله شد.

دورسی در توییتر خود چند مسئله در استخراج بیت کوین را تعیین کرد. یکی این بود که استخراج برای همه قابل دسترسی نیست.

وی گفت: استخراج بیت کوین باید به سادگی اتصال یک دستگاه به منبع تغذیه آسان گردد. امروزه انگیزه کافی برای افراد وجود ندارد تا بر پیچیدگی کار یک ماینر غلبه نمایند.

دورسی قبلاً بیت کوین را به عنوان یکی از مهمترین پروژه هایی که می خواهد روی آن کار کند، معرفی نموده بود و می گفت که اگر ارز رمزنگاری شده احتیاج به صرف وقت و انرژی بیشتر داشته باشد، ممکن است توییتر و اسکویر را ترک کند.

طبق اعلام خزانه داری بیت کوین، اسکوئر تا روز دوشنبه حدود 8000 بیت کوین به ارزش 496 میلیون دلار دارد.

به گفته دورسی، استخراج بیت کوین باید بیشتر توزیع شده و از نظر مصرف انرژی کارآمد باشد. دورسی خواهان تمرکززدایی بیشتر بیت کوین است تا شبکه بیت کوین انعطاف پذیرتر گردد.

تاثیرات زیست محیطی استفاده از انرژی برای استخراج بیت کوین یک موضوع بحث برانگیز است. دورسی گفت که نوآوری در پردازنده ها و نرم افزارها به حل این مشکل یاری می نماید.

مدیرعامل اسکوئر بعلاوه گفت که طراحی سخت افزار استخراج در دست چند شرکت متمرکز شده است، که احتمالاً باعث کاهش عرضه شده است.

به گفته شرکت تحقیقاتی Technavio، بازار دنیای سخت افزار استخراج پول های رمزنگاری شده انتظار می رود تا سال 2024 به 2.8 میلیارد دلار برسد و نرخ رشد آن به 7 درصد بین سال های 2020-2024 برسد.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1871

به "جک دورسی می گوید اسکوئر در پی ساخت سخت افزار استخراج بیت کوین برای مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جک دورسی می گوید اسکوئر در پی ساخت سخت افزار استخراج بیت کوین برای مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید