حرکت جنجالی مولتی میلیاردر ایرانی در نقش راننده اوبر!، عکس

به گزارش مجله اینمن، دارا خسروشاهی، مدیرعامل ایرانی تبار شرکت اوبر در طول پاندمی کووید 19، چند ماهی را به صورت مخفی و تحت عنوان یک کمپین، در قالب راننده اوبر مشغول به کار شد تا تجربه رانندگان را شخصا لمس کند.

حرکت جنجالی مولتی میلیاردر ایرانی در نقش راننده اوبر!، عکس

به گزارش خبرنگاران ، دارا خسروشاهی در مصاحبه با وال استریت ژورنال گفته: فکر می کنم در این صنعت به طور کلی، تا حدودی رانندگان دست کم گرفته می شوند. او از این تجربه که به عنوان یک راننده اوبر مسافران را جابجا می کرد، بهره برد تا تغییرات مهمی را در اپلیکیشن اوبر اعمال کند.

در طول مدتی که او به عنوان راننده اوبر مشغول فعالیت بود، به علت رد کردن درخواست بعضی از مسافران و دریافت انعام از بعضی از مشتریان از سوی اپلیکیشن تنبیه شد و در عین حال با چندین چالش دیگر نیز روبرو شد که به او یاری کرد تا مشکلاتی که راننده ها با آنها دست و پنجه نرم می نمایند را از نزدیک لمس و درک کند.

خسروشاهی با به اشتراک گذاشتن تجربیاتش در طول آن دوره اعلام نمود که برای ثبت نام به عنوان راننده اوبر با مشکلاتی روبرو شده و به علت رد کردن درخواست بعضی ازمسافران، از سوی اپلیکیشن تنبیه شده و در عین حال یادآوری کرد که بی ادبی بعضی از مسافران اوبر، برایش سخت و غیرقابل تحمل بوده.

کمپین خسرو شاهی که پروژه بومرنگ نام داشت، باعث شد تا یکی از بزرگترین تغییرات در کسب و کار اوبر از زمان شروع به کار آنها در سال 2009 اعمال گردد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که مدیرعامل اوبر برای افزایش سود کمپانی از سوی سرمایه گذاران به شدت تحت فشار بود.

درباره تجربه جالب خسروشاهی اینجا بیشتر بخوانید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 شهریور 1402 بروزرسانی: 2 شهریور 1402 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2311

به "حرکت جنجالی مولتی میلیاردر ایرانی در نقش راننده اوبر!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت جنجالی مولتی میلیاردر ایرانی در نقش راننده اوبر!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید