خبرنگاران فرماندار اسفراین یک مورد تخلف تزریق واکسن را تایید کرد

به گزارش مجله اینمن، بجنورد- خبرنگاران- فرماندار شهرستان اسفراین یک مورد تخلف تزریق واکسن کرونا در یکی از مراکز سالمندان این شهرستان را تایید کرد.

خبرنگاران فرماندار اسفراین یک مورد تخلف تزریق واکسن را تایید کرد

فرماندار اسفراین گفت: بر اساس آخرین آنالیز ها از این موضوع از 2 فرد دریافت واکسن خارج از نوبت درخانه سالمندان شهرستان، غیر مشمول بودن دریافت واکسن برای یک نفر تایید شد.

مهدی کرامتی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در آنالیز های اجرا شده از احتمال تخلف 2 فرد از اعضای خانواده موسس مرکز نگهداری سالمندان اسفراین ، یک نفر از این افراد که پدر موسس مرکز بوده علاوه بر کار حسابداری کار پدر کمک این مرکز را نیز انجام می دهد که ازنظر دانشکده علوم پزشکی مجاز به دریافت واکسن کرونا سهیمه خانه سالمندان تشخیص داده شد.

وی اضافه نمود : نفر دوم نیز بر اساس آنالیز های علوم پزشکی اسفراین ارتباط مستقیم با مرکز سالمندان نداشته است و اگر چه دوز اول واکسن را دریافت نموده ولی تزریق دوز دوم واکسن برای این فرد انجام نمی گیرد.

فرماندار اسفراین توضیح داد: هیچ سهمیه از واکسن سالمندان این مرکز کسر نشده و همه کارکنان و سالمندان این مرکز واکسن را دریافت نموده اند.

کرامتی خاطر نشان کرد : در مصاحبه روز گذشته هم بر احتمال تخلف و در دست آنالیز بودن تعداد افراد مرتبط در این موضوع اعلام و منتشر شده بود اما بعضی رسانه ها دریافت و برداشت خود از خبر را انعکاس داده بودند.

وی اضافه نمود: حساسیت در این موضوع و پیگیری و نشان می دهد نطارت بر این فرایند دقیق است و از کوچکترین تخلف ها چشم پوشی نمی کنیم.

در حالی فرماندار به عنوان رییس ستاد کرونا تخلف آین مرکز سالمندان را تایید کرد،ربیس اداره بهزیستی شهرستان نکرد .

زهرا رمضانی که نظارت برواکسن کرونا را بر عهده دارد واین تخلف زیردست این اداره اتفاق افتاده گفت که تزریق واکسن به تمام افراد این مرکز قانونی است.

طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی تا به امروز در این استان سه هزار و 620 نفر واکسن کرونا دریافت کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1625

به "خبرنگاران فرماندار اسفراین یک مورد تخلف تزریق واکسن را تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار اسفراین یک مورد تخلف تزریق واکسن را تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید