خبرنگاران مدنی: برگزاری لیگ و استقبال بالای تیم ها نشان از زنده بودن جودو دارد

به گزارش مجله اینمن، تهران- خبرنگاران- رضا مدنی از اساتید و پیشکسوتان جودوی ایران، گفت: برگزاری لیگ و استقبال بالای تیم ها، نشان از زنده بودن جودو و فعالیت های مثبت فدراسیون دارد.

خبرنگاران مدنی: برگزاری لیگ و استقبال بالای تیم ها نشان از زنده بودن جودو دارد

مدنی در گفت وگو با خبرنگاران، شرح داد: اکنون در شرایط خاصی هستیم و جودوی ایران شرایطی را تجربه می کند که در گذشته با آن روبرو نبوده است. ابتدا بحث کروناست که همه جهان را درگیر کرده و سپس ماجرای تعلیق است که امیدوارم هرچه زودتر با رای عادلانه فدراسیون جهانی، مرتفع شود.

وی گفت: در بحث کرونا چنانچه باشگاه ها در شهرهای مختلف مجوز فعالیت داشته باشند می توانند با رعایت پرتکول ها برنامه ریزی کرده و جودوکاران را از لحاظ آمادگی جسمانی و تکنیک و تاکتیک به درصدی از آمادگی برساند. آمادگی جسمانی حرف اول را در ورزش می زند و با ریشه کن شدن کرونا، می توان جودوکاران را با هشت هفته تمرین حتی برای مسابقات مهم آماده کرد.

مدنی با بیان اینکه فدراسیون تلاش می کند تا این رشته فعالیت های مختلف و سازنده ای داشته باشد، گفت: این تلاش ها به خانواده ها ثابت خواهد کرد که جودو زنده است تا آنان با خیالی آسوده فرزندان خود را به سوی این رشته ترغیب کنند.

مشاور عالی فدراسیون جودو، شرح داد: راه اندازی لیگ اقدام بسیار خوبی بود که با استقبال تیم ها روبرو شد و برگزاری مسابقات کشوری در رده های سنی نیز موجب می شود تا نوجوانان و جوانان با انگیزه بالایی به فعالیت در جودو کشیده شوند.

وی گفت: در ادوار گذشته یکی از مسائل جودو عدم پشتوانه سازی و توجه نکردن به چهره های مستعد بود که موجب شد تیم ما خالی شود. اکنون آرش میراسماعیلی به عنوان رئیس فدراسیون با مسائل به خوبی آشناست و تلاش می کند تا جودو فعالیت های تاثیرگذاری داشته باشد.

مدنی افزود: وقتی ورزشکاران در سنین پایین می بینند که قهرمانی چون میراسماعیلی رئیس فدراسیون شده و با تلاش بالا امور را اداره می کند برای حضور در این رشته انگیزه پیدا می کنند.

وی در پایان، گفت: اکنون خانواده جودو که رئیس جوان و پرتلاش و از اهالی همین رشته دارند در تلاش هستند تا جودو را به شرایط خوبی برسانند.کار سازندگی نیاز به زمان دارد و سال ها زمان می خواهد تا قهرمان جهان و المپیک از یک رشته قد علم کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1501

به "خبرنگاران مدنی: برگزاری لیگ و استقبال بالای تیم ها نشان از زنده بودن جودو دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدنی: برگزاری لیگ و استقبال بالای تیم ها نشان از زنده بودن جودو دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید