داوران آبروی مان را برده اند

به گزارش مجله اینمن، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ما نباید در این ملاقات سه گل می خوردیم، اما داور با اشتباهاتش آبروی ما را برد.

داوران آبروی مان را برده اند

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، مسعود ابراهیم زاده مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از ملاقات مقابل مس رفسنجان درخصوص داوری گفت: صحنه مشابه پنالتی مس روی مهاجم ما در محوطه حریف که خطای 100 درصدی بود اعلام نشد، درحالی که آن پنالتی می توانست جریان بازی را عوض کند، داور امروز ضعیف بود و تیم ما را عصبی کرد، صحنه های زیادی بود که با تصمیم اشتباه داور همراه شد. حتی از جایگاه ویژه نیز صدای برخورد پای مدافع مس به بازیکن ما شنیده شد، اما داور آن را ندید.

وی با اعتراض و گلایه نسبت به تصمیمات و اشتباهات داور گفت: نمی دانم داور چرا امروز اینگونه سوت زد و خودمان هم تعجب نموده ایم، مردم اصفهان فوتبال را می فهمند، اما این بازی به گونه ای نبود که سه گل دریافت کنیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به دیگر بازی های این هفته و اشتباهات داوری اعلام کرد: بازی سپاهان و گل گهر نیز می گویند چند پنالتی برای سپاهان نگرفتند، در بازی دربی نیز همین اتفاق رخ داد، داوران جریان بازی را تغییر می دهند.

ابراهیم زاده با اشاره به اینکه آبروی تیم ها با اشتباهات داوران می رود گفت: ما یک هفته تمرین و بررسی می کنیم، اما تلاشمان با یک اشتباه داور به باد می دهد، خب به خاطر این اشتباهات و چنین نتایجی آبروی مان می رود، ما نباید سه گل می خوردیم، اگر هم حرف بزنیم ما را جریمه و محروم می نمایند.

ص

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1959

به "داوران آبروی مان را برده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران آبروی مان را برده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید