کاروان ذوب آهن امروز بدون محروم راهی عمان می گردد

به گزارش مجله اینمن، کاروان تیم فوتبال ذوب آهن برای دیدار با النصر عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا امروز بدون محروم راهی عمان می گردد.

کاروان ذوب آهن امروز بدون محروم راهی عمان می گردد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، تیم فوتبال ذوب آهن به منظور رویارویی با النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز اصفهان را به مقصد مسقط محل برگزاری این دیدار ترک می نمایند.

ذوبی ها ابتدا از اصفهان راهی شارجه امارات می شوند و سپس از این شهر به سمت مسقط عمان حرکت می نمایند تا برای روز چهارشنبه و دیدار با نماینده عربستان وقت کافی برای استراحت و آماده سازی داشته باشند.

از آنجایی که به دلیل کارشکنی های عربستان در خودداری از انجام دیدارهای آسیایی در ایران، AFC رﺃی به برگزاری دیدارهای دوطرف در کشور ثالث داد ذوبی ها هم مانند دیگر نمایندگان ایران مجبور هستند این مسافت را برای دیدار با نماینده عربستان در کشور بی طرف طی نمایند.

ذوبی ها که تا اینجای کار با عمکلرد خوب خود صدر جدول گروه B را در اختیار گرفته اند با پیروزی در این دیدار حیثیتی می توانند تا حد زیادی صعود خود را به مرحله بعد مسجل نمایند.

به این ترتیب تیم های ذوب آهن ایران و النصر عربستان در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 روز چهارشنبه یک اردیبهشت ماه در استادیوم شهر مسقط عمان با یکدیگر روبرو می شوند و سبزپوشان ایرانی بلافاصله پس از این بازی به اصفهان بازمی گردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 453

به "کاروان ذوب آهن امروز بدون محروم راهی عمان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاروان ذوب آهن امروز بدون محروم راهی عمان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید