دستگیری کلاهبردار فروش خودروهای مصادره ای

به گزارش مجله اینمن، خبرنگاران/خوزستان فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای مامورنما در اندیمشک اطلاع داد.

دستگیری کلاهبردار فروش خودروهای مصادره ای

سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی، ماموران انتظامی شهرستان اندیمشک فردی را که با جعل اسناد تحت عنوان مامور بعضی از یگان های نیروهای مسلح، در پوشش فروش خودروهای مصادره ای اقدام به فعالیت و کلاهبرداری می کرد، شناسایی و دستگیری وی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی اضافه نمود: ماموران انتظامی کلانتری 12 با تحقیقات تخصصی، محل اختفای متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاه دستگیر کردند.

عباس زاده با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه پلیس به 6 فقره کلاهبرداری اعتراف نموده و تعدادی از شکات و مالباختگان نیز شناسایی شده اند، توضیح داد: در آنالیز های صورت گرفته تا به امروز کشف شده که متهم مبلغ یک میلیارد و 900 میلیون ریال وجه حاصل از کلاهبرداری به این روش کسب نموده است.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: از مخفیگاه متهم تعدادی معرفی نامه، اسناد و مدارک جعلی، تصاویری با البسه نظامی و انتظامی کشف شد. متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 685

به "دستگیری کلاهبردار فروش خودروهای مصادره ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری کلاهبردار فروش خودروهای مصادره ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید