مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو روباتیک هیوندای تا تردمیلی که برق فراوری می نماید

به گزارش مجله اینمن، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو روباتیک هیوندای تا تردمیلی که برق فراوری می نماید

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

گروه خودروسازی هیوندای از طرح مفهومی یک خودرو روباتیک و مجذوب کننده رونمایی نموده اند که بی شباهت به تانک نیست. البته بعضی دیگر نیز معتقدند این خودرو شبیه یک حشره زرهی غول پیکر است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تردمیل Verdeنوعی تردمیل ویژه و فوق العاده کارامد برای ورزش است که می تواند در حین کار کردن به جای آن که برق مصرف کند ، برق فراوری کند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

با وجود این که اغلب تحلیلگران برآورد های خود در خصوص غولهای فناوری را در روزهای پایانی سال 2018 اعلام نموده بودند، اما اکنون برین ویسر، تحلیلگر سرشناس حوزه فناوری، در یادداشتی سال 2019 را کابوس فیسبوک خوانده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

آمازون بیان کرد فروش انواع لباسها و وسایلی را که به آیه های قرانی یا مقدسات اسلامی منقش است را متوقف می نماید. این عمل پس از آن رخ داد که گروهی از مسلمانان نسبت به این موضوع معترض شدند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

رقابت سالانه بچه ها و نوجوانان برای شرکت در طراحی گوگل دودل شروع شد. گوگل دودل، لوگوی موقتی مرورگر گوگل است که هر چند وقت یکبار به مناسبت های خاص تغییر می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نسل تازه تلویزیون های سامسونگ را می توان با فرمانهای صوتی کنترل کرد و این یعنی قدرت صدا و تصویر یکبار دیگر به یاری هم می آیند تا غول فناوری کره جنوبی را ارتقاء دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 2206

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو روباتیک هیوندای تا تردمیلی که برق فراوری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو روباتیک هیوندای تا تردمیلی که برق فراوری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید