دلیل اصرار لیتوانی بر برگزاری جام جهانی فوتسال در سپتامبر 2021

به گزارش مجله اینمن، به گزارش خبرنگاران، ادگار استانکویوسیوس با اشاره به پیشنهاد فدراسیون فوتبال لیتوانی به فیفا برای تعویق یک ساله جام جهانی فوتسال گفت: فیفا یک جلسه شورایی دارد؛ جایی که باید تاریخ جام جهانی فوتسال معین گردد. ما پیشنهاد کردیم که جام جهانی فوتسال 2020 به سپتامبر و اکتبر 2021 موکول گردد.

دلیل اصرار لیتوانی بر برگزاری جام جهانی فوتسال در سپتامبر 2021

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

وی ادامه داد: ما لیگ های ملی و اروپایی زیادی بویژه مسابقات بسکتبال را داریم و این تاریخ ها (سپتامبر و اکتبر 2021) بهترین تاریخ هستند. با فیفا مذاکرات نزدیکی داریم تا بهترین راه چاره را پیدا کنیم. سلامتی و امنیت در این شرایط سخت مهمترین چیز است.

دبیر کل فدراسیون فوتبال لیتوانی در پاسخ به این سئوال که آیا سه ورزشگاه جام جهانی فوتسال آماده شده است؟ تاکید نمود: لیتوانی دارای امکانات عالی است که برای مسابقات بسکتبال اروپا ساخته شده است اما به راحتی می توان از آن در فوتسال استفاده کرد. بنابراین تمام ورزشگاه ها آماده هستند.

استانکویوسیوس اضافه نمود: در طول همه گیری ویروس کرونا، کمیته سازماندهی کشور لیتوانی زمان بیشتری برای تکمیل کارهای مختلف جام جهانی داشت. ما کارگاه های موثری با فیفا داشتیم و الان از میزان آمادگی لیتوانی راضی هستیم. مسابقات در سه شهر ویلنیوس، کائوناس و کلایپدا برگزار می گردد. با شهرداری های سه شهر و دولت لیتوانی در همکاری و تعامل کامل هستیم. این یک رویداد فوق العاده برایمان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1032

به "دلیل اصرار لیتوانی بر برگزاری جام جهانی فوتسال در سپتامبر 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل اصرار لیتوانی بر برگزاری جام جهانی فوتسال در سپتامبر 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید