یخچالی: شرایط سختی داریم، مقابل استرالیا از پیش باخته نیستیم

به گزارش مجله اینمن، بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: چند بازیکن اصلی تیم به دلیل مسائل شخصی در کنار ما نیستند که شرایط را برای ما خیلی سخت می نماید ولی بقیه بچه ها هم چیزی کم ندارند و در حال کوشش هستند.

یخچالی: شرایط سختی داریم، مقابل استرالیا از پیش باخته نیستیم

به گزارش خبرنگاران، بهنام یخچالی در مورد شرایط تیم ملی بسکتبال ایران پیش از پنجره پنجم انتخابی جام دنیای 2019 چین گفت: هدف ما از حضور در مسابقات انتخابی جام دنیای 2019، کسب نتیجه و صعود به مرحله نهایی مسابقات است.

یخچالی ادامه داد: استرالیا جزو تیم های برتر دنیا است ولی ما نیز به هیچ عنوان از پیش بازنده نیستیم. چند روزی است که تمرینات تیم ملی شروع شده و چون از لیگ وارد اردو شده ایم از نظر بدنی، شرایط خوبی داریم و تنها باید به هماهنگی تیمی برسیم. خوشبختانه این هماهنگی در همین چند روزه به وجود آمده ولی هنوز تا بازی با استرالیا وقت داریم. علاوه بر این 2بازی تدارکاتی هم با قطر داریم و بعد از این 2 بازی به هماهنگی کامل می رسیم. امیدوارم در 2 بازی با استرالیا و فیلیپین به نتایجی که در خور شأن بسکتبال ایران است برسیم.

وی گفت: متاسفانه چند بازیکن اصلی تیم به دلیل مسائل شخصی در کنار ما نیستند که شرایط را برای ما خیلی سخت می نماید ولی بقیه بچه ها هم چیزی کم ندارند و در حال کوشش هستند. ما به استرالیا و فیلیپین می رویم تا با تمام توان به بهترین نتایج ممکن برسیم. اردوی تیم ملی بسکتبال شروع شد

یخچالی اضافه نمود: اینکه اردوی تیم ملی در جریان لیگ برگزار می گردد، کار ما را سخت می نماید چون زمان کمی برای تمرین داریم ولی 2 بازی تدارکاتی مقابل قطر، خیلی می تواند روی عملکرد تیم ما تاثیر گذاشته باشد. تیم فیلیپین با رسیدن بازیکنان محروم این تیم از قدرت بیشتری برخوردار شده است و ما نیز با نبودن چند بازیکن کلیدی، کار بسیار سختی در فیلیپین مقابل این تیم داشتیم. بسکتبال ورزش اول فیلیپین است و هواداران زیادی دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 103

به "یخچالی: شرایط سختی داریم، مقابل استرالیا از پیش باخته نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یخچالی: شرایط سختی داریم، مقابل استرالیا از پیش باخته نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید