دوچرخه سواری حناچی در اولین سه شنبه بدون خودروی سال 98

به گزارش مجله اینمن، شهردار تهران امروز و در اولین سه شنبه بدون خودروی سال 98 طبق روال سال گذشته از میدان توحید تا پارک شهر رکاب زد و در محل کار خود حاضر شد.

دوچرخه سواری حناچی در اولین سه شنبه بدون خودروی سال 98

به گزارش خبرنگاران، پیروز حناچی با بیان اینکه کوشش ما این است که با همکاری داوطلبانه مردم از حجم خودروهای موجود در سطح شهر بکاهیم و به توسعه حمل و نقل عمومی، توسعه راستاهای دوچرخه و پیاده و به طور کلی تغییر شیوه زندگی تا آن جا که امکان پذیر است، بپردازیم، گفت: توسعه حمل و نقل عمومی راه حل کاهش آلودگی هوا و ترافیک در تهران است.

وی با بیان اینکه توسعه راستا دوچرخه، تقویت پیاده محوری و به طور کلی تغییر مودهای حمل و نقل به حمل و نقل پاک، سیاستی است که تمامی کلانشهرهای پیروز جهان با همکاری مردم تعقیب می نمایند، اظهارکرد: در نوروز سال جاری بسیاری از راستاهای دوچرخه سواری در پایتخت را در راستای تقویت حمل و نقل پاک، توسعه دادیم.

بنا براعلام شهرنوشت، حناچی درباره تاثیر سه شنبه های بدون خودرو گفت: سه شنبه های بدون خودرو رخ داده و یک نماد است. به این معنی که می توان در سایر روزهای هفته هم بدون خودرو و با دوچرخه تردد کرد و این پویش شروع یک حرکت و تغییر نگاه در سطح شهر تهران خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 179

به "دوچرخه سواری حناچی در اولین سه شنبه بدون خودروی سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوچرخه سواری حناچی در اولین سه شنبه بدون خودروی سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید