راهنمایان تور در برندسازی نمادهای فرهنگی اردبیل مشارکت نمایند

به گزارش مجله اینمن، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل خواهان مشارکت راهنمایان تور در برندسازی نمادهای فرهنگی این استان شد.

راهنمایان تور در برندسازی نمادهای فرهنگی اردبیل مشارکت نمایند

جهت دریافت مشاوره خدمات اصول طراحی بروشور صنعتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، صغری فرشی امروز سه شنبه 8 بهمن 98 با اعلام این خبر توضیح داد: با توجه به تعدد نمادهای فرهنگی در استان انتظار می رود راهنمایان تور در معرفی آثار و برندسازی آن مشارکت نمایند.

او افزود: طی جلسه با انجمن راهنمایان گردشگری این مهم مطرح شد تا به صورت ویژه راهنمایان فرهنگی به المان ها و نمادهای فرهنگی توجه داشته باشند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اظهار کرد: از سویی در بخش راهنمایان طبیعت گردی نیز دو مقوله دانش افزایی و تقویت زبان خارجی مورد تاکید است.

به گفته فرشی بیش از 2هزار جاذبه طبیعی و تاریخی در استان شناسایی شده که ضروری است به وسیله راهنمایان تور در حد گسترده معرفی گردد.

او اظهار کرد: در برنامه های جدید ساماندهی راهنمایان گردشگری همچنین تمرکز بر مسیرهای گردشگری جدید داخل استان مطرح شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همچنین به برخورد با تورهای غیرمجاز و ساماندهی راهنمایان تور اشاره نمود و گفت: به صورت مستمر فرایند فعالیت راهنمایان رصد می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 742

به "راهنمایان تور در برندسازی نمادهای فرهنگی اردبیل مشارکت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمایان تور در برندسازی نمادهای فرهنگی اردبیل مشارکت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید