سفر به 3 مقصد اصلی گردشگران در استان مازندران

به گزارش مجله اینمن، شهرهایی مانند رامسر، تنکابن و چالوس، بعضی از مکان های محبوب و شناخته شده مازندران هستند که افراد علاقه مند به گردشگری فرهنگی و تفریحی را به سوی خود جذب می نمایند.

سفر به 3 مقصد اصلی گردشگران در استان مازندران

از سفر با قیمت تور پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری خبرنگاران، مازندران، بهشت طبیعت گردان است که از مرتفع ترین کوه ایران یعنی دماوند پذیرایی می نماید. دریاچه ها و چشمه های شگفت انگیز در کنار جاذبه های بی مانند، این استان را به مقصد مهم جهانگردی در ایران تبدیل نموده است. شهرهایی مانند رامسر، تنکابن و چالوس، بعضی از مکان های محبوب و شناخته شده مازندران هستند که افراد علاقه مند به جهانگردی فرهنگی و تفریحی را به سوی خود جذب می نمایند. هر سه این شهرها به تنهایی دارای جذابیت های منحصر به فردی هستند که می توانند سختگیرترین مسافران را نیز به وَجد آورند. ما در این مقاله، در خصوص سفر به 3 مقصد اصلی جهانگردان در استان مازندران که در بالا بیان شد صحبت می کنیم.

در ادامه شهرهای رامسر، تنکابن و چالوس را معرفی می کنیم:

رامسر؛ محصور شده در برابر دریا و جنگل

رامسر احتمالاً پر منظره ترین نقطه در سواحل خزر و مکانی خوب برای سفر برای چندین روز است. این شهر جایی است که کوه های پوشیده از انبوه گیاهان، در مقابل دریای خزر خودمانی می نمایند. در تمام ساعاتی که در رامسر هستید، در برابر جنگل در شمال و دریا در جنوب، محصور شده اید. این شهر زیبا و سرسبز که به عنوان یک تفرجگاه اصلی در استان مازندران شناخته می گردد، هر آنچه که مسافران را سر شوق می آورد را در دل خود دارد. تله کابین رامسر با یک جهت شیب دار، چشم انداز شهر را به نمایش می گذارد. مناظر باورنکردنی از دریای خزر، نقاط دیدنی، کافه ها و جهتهای پیاده روی فراوان، همه به بهترین شکل ممکن در کنار هم قرار گرفته اند. موزهِ رامسر یک ساختمان قدیمی است که در سال 1937 ساخته شده است و دیر زمانی کاخ تابستانی رضا شاه بود. اگر زمانی قصر سفر به این شهر رویایی و خاطره انگیز را داشتید می توانید با اجاره ویلا در رامسر قبل از سفر، علاوه بر استفاده از مزایای اجاره آنلاین خاطرات زیباتری را برای خود رقم بزنید.

تنکابن؛ سفر به دِل جنگل های سرسبز

شهر تنکابن (شهسوار) یکی از شهرهای استان مازندران است که در شمال ایران واقع شده است. این شهر از سمت غرب به رامسر، از سمت شرق به شهر چالوس، از جنوب به کوه های البرز و از شمال با دریای خزر همسایه است. در حقیقت این شهر به طرز حیرت انگیزی با دریا، کوه ها و جنگل احاطه شده است. جنگل های دالخالی، 2000 جنگل و 3000 جنگل از جاذبه های جهانگردی معروف استان مازندران به ویژه شهر تنکابن به حساب می آیند. سالانه و در فصول ایدئال (بهار و تابستان) برای کمپینگ، کوهنوردی در طبیعت، دوچرخه سواری و سایر فعالیت های تفریحی، بیش از هزاران جهانگرد داخلی و خارجی به این منطقۀ زیبا و سرزنده سفر می نمایند. دسترسی آسان به فرودگاه رامسر یکی دیگر از مزیت های مهم تنکابن برای جهانگردی است. همچنین، تنکابن به عنوان مرکز مرکبات ایران شناخته می گردد. شهر تنکابن بیشتر جنبه مالی و کاری دارد، اگر به هر دلیلی به این شهر سفر کردید و به اجاره ویلا در تنکابن احتیاج داشتید می توانید با مراجعه به سایت شب اقامتگاه مد نظرتان را به صورت آنلاین رزرو کنید.

چالوس؛ جاده ای برای همه فصول

چالوس شهری در استان مازندران در شمال ایران است. مناطق مرزی نوشهر در شرق، تنکابن از غرب و استان تهران از جنوب، چالوس را احاطه نموده اند. شهر چالوس در هر فصلی جذابیت خاص خود را دارد و در طول سال، بیشترین جهانگردان را به خود می بیند. در حقیقت، مهم ترین جاذبه این شهر، جاده زیبای چالوس است. میلیون ها مسافر در طول سال این جهت 160 کیلومتری را به سمت شمال ایران می گذرانند و نه تنها از چشم اندازهای دیدنی آن لذت ببرند، بلکه می توانند این جاده رو به عنوان مقصد سفر خود مشخص می نمایند. جاده در کوه های کنار دره های زیبا قرار گرفته است که هر فصل به رنگ های زیبایی مزین می گردد. چشمه های شاداب، جنگل های سرسبز و حتی سَد کج، باعث می شوند این جاده به عنوان یک مقصد سفر یک روزه برای اهالی تهران تبدیل گردد. جاده چالوس بعد از 82 سال هنوز یکی از اصلی ترین جاده های ایران است و هر بهار و تابستان، بیشتر ایرانیان را به سوی خود می خواند. جاده چالوس از دلربا ترین و معروف ترین مقاصد برای سفر و تفریح است اگر قصد اجاره ویلا در چالوس را دارید می توانید با اجاره آنلاین از وبسایت های معتبر در این زمینه از پشتیبانی و امنیت بالا برخوردار شوید.

به هر روی، اگر به فکر سفر به این سه مقصد زیبای استان مازندران هستید، باید به دنبال اجاره یک اقامتگاه مناسب نیز باشید. سایت شب که به عنوان عظیم ترین سامانه اجاره و رزرو ویلا، سوئیت و آپارتمان در کشور شناخته می گردد، بهترین جای ممکن برای جستجوی یک اقامتگاه مناسب است. تیم پشتیبانی سایت شب به طور 24 ساعته، همراه مسافران و جهانگردان عزیز است.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: inman.ir شناسه مطلب: 1244

به "سفر به 3 مقصد اصلی گردشگران در استان مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به 3 مقصد اصلی گردشگران در استان مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید